(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Firavun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Firavun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen bir kızıl denizdin önümde fütursuzca kanayan sere serpe ve upuzun ben iki ruh taşıyordum bedenimde biri özgür diğeri sana vurgun ***** bir canda iki ruh ne güzel anlatım biri özgür diyeri vurgun... ikiside vurgun olsa daha iyi olurda ama en azından biri vurgun... kutlarım üstadım kutlarım
siz buna şiir mi diyorsunuz usta . ben ce değil. bu başka bişey. bu ruh başka bir ruh. eğer bu şiir se ben asla şair olamam. siz bambaşka bir şaheser yaratmışsınız usta bambaşka bi şey. okudukça her satırını cüceleştim.sizin gibi bir devin önünde sadece eğilinir. saygı ve sevgilerimle
Keşke Musanın Asası gibi bazen gücümüz olsada Şu acı , çile ve ızdaplardan kurtarablsek kendimizi, Dostum ustaca hazırlanmış emek ürünü.......Saygılarımla
O yüzden buz tutar iç denizlerim Artık asayı masayı bıraktım Musa yanım, yanım yanım Kızıl denizi yarmam Yaramam artık ortasından Gelirsem sana Buz üstünde gelirim Çayı kahveyi sende içerim Gözlerini fincanından Ay yüzünün tasından Elim kolumu sallaya salllaya Geldiğim gibi Çeker giderim sonra, Her ne kadar ben Peygamber Sen ise Peygamber çiçeği değilsen de Korkma benden, saygı duy, Aşkımın önünde eğil sen de!
Şaban AKTAŞ 04.12.2008-16.45
........................................................... ŞİİR YAZDIRAN ŞİİRİ VE ŞAİRİ DOSTUMU KUTLARIM YÜREKTEN...(KALDIĞI YERDEN BÖYLE UZADI ŞİİR...)
Şaban Aktaş tarafından 12/4/2008 5:08:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
" Her insanda bütün insanlık halleri mevcuttur. Önemli olan iyi olan yanlarımızın baskınlığını sağlamak..."Montaigne Aynı bedende iki ruh halinin tezat oluşturması, bana bu sözü hatırlattı...
sen bir kızıl denizdin önümde fütursuzca kanayan sere serpe ve upuzun ben iki ruh taşıyordum bedenimde biri özgür diğeri sana vurgun... ====================== İki ruhtan biri özgür biriyle sevdaya vurgun... Kaleminizden çok güzel bir çalışma okudum. Yüreğinize sağlık .
sen bir kızıl denizdin önümde fütursuzca kanayan sere serpe ve upuzun ben iki ruh taşıyordum bedenimde biri özgür diğeri sana vurgun
vurarak asasını Musa yanım her karşıya geçişinde boğulurdu kucağında can çekişerek İçimdeki Firavun ************ Kısaca bir bendeki iki ben güzel anlatılmış tebikler Başarınız daimi olsun inş.
Dostum bu müthiş bir şiir. Herkes farklı anlar ya şiiri. Ben de anladığım kadarıyla bu şiir mükemmel ötesi. sayfa sayfa yazılacak şiire azgın taylara vurulan gem gibi bağlamışsın iki kıtaya usta biniciler gibi. İşte şairlik bu olsa gerek. Şapka çıkarıyorum size. SAYGILARIMLA.
çok güzeldi.. keşke hepimiz musa yanımızı kullanmayı bilsekte; sevda nehiirlerine korkmadan düşünmeden dalabilsek.. yüreğinize bin selam olsun dilerim..
Tam benlik şiirdi Celalim, nefis bir soyutlama yakaladım şiirde, ve harika bir eğretileme, türüne örnek gösterilebilir; Esinim ve Ben gibi... Ancak, ben de şiirin gizemini bozmayacağım, daha ileri gitmek istemiyorum, yarın fırsat bulursam, bu şiire mutlaka bir kez daha gelirim; felsefene bayıldım!!!
Tümden Yüreğinden ve ille de Usta Kaleminden sayısız öptüm Can Dostum.
İçimizdeki firavunu keşke kırabilsek ama çok zor şiir nefis vallahi anlam yükünden kızıldenizin altında kalmış gibiyim inş içimdeki firavun orda kalırda ruhum kendini kurtarır oradan.Saygımla...