(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA KEDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA KEDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizin işlediği konu itibariyle ve kullandığı sade dil ile birlikte yaşamdan kareler sunabilmesi dolayısıyla başarılı bir çalışma olduğu düşüncesindeyim. Ancak aşağıda verdiğim bölümde 'Uçuştu insanlar', 'Artık ben yokum' ve 'Kuzguncuk beni arar' dizeleri ardı sıra gelip anlamsal olarak düşünüldüğünde 'Artık ben yokum' dizesinin okurda fazlalık hissi uyandırması riski beni düşündürüyor. O dizenin kaldırılması, şiirdeki sadeliği ve etkileyeciliği olumlu yönde etkileyecektir bence. Sorgulamasını kendi içinizde yapabilirsiniz...
'Uçuştu insanlar Artık ben yokum Kuzguncuk beni arar'
Ayrıca şiirin sayfadaki duruşuna birkaç ufak dokunuş ile şiir daha etkili hale getirilebilirmişi savunuyorum. Belki etki derecesine göre belli dize aralarına birer boşluk veya italik sözcük yada dize tercihi seçenekler arasında olabilir.
Yaşamı, sade bir dil ve öz bir anlatım ile dizelere yedirmeyi başabildiğiniz çalışmanızı tebrik ederim Sevgili no pasaran.
Bir kedi Bir deli Bir akşam Uçuştu insanlar Artık ben yokum Kuzguncuk beni arar Manav sorar bakkal sorara Ne dersin onlara sen ha Öldü desen ya Gönlüne sağlık..Ölüyü de soruyorlar..Saygılar
'Uçuştu insanlar
Artık ben yokum
Kuzguncuk beni arar'
Ayrıca şiirin sayfadaki duruşuna birkaç ufak dokunuş ile şiir daha etkili hale getirilebilirmişi savunuyorum. Belki etki derecesine göre belli dize aralarına birer boşluk veya italik sözcük yada dize tercihi seçenekler arasında olabilir.
Yaşamı, sade bir dil ve öz bir anlatım ile dizelere yedirmeyi başabildiğiniz çalışmanızı tebrik ederim Sevgili no pasaran.