(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne anlamak istersen işte bu sayfa da ve resim zaten anlatıyor... -Bencilliği içimize mi sindirdik ne. -Kalem dediğin AKTAŞ olmalı ve böyle az/da...öz le hepimizi düşündürmeli be dostum.
biz siz olunca bulacağız kendimizi biz siz siz biz olunca bulacağız cenneti az çok oluyorsa düşününce ..yazan usta gerçek şairdir...harika dizeler...kutlarım yürekten saygıdeğer hocam...
hamiş: hocam ben resme takılı kaldım.. nasıl bir dizayndır...nasıl bir yaratılış ? ...müthiş ...! ve bizi yaradana şükürler olsun..ve şükürler olsun en üstün varlık insan olmamıza... ve teşekkürler gönül güzelliklerinize güzelliklere sebep olduğunuz için..
'' Vahşi doğadan inanılmaz görüntüler '' diye bir dizi fotoğraf vardı oradan katydetim bu resimleri.Bundan önceki şiirlerimde de güzel resimler var; şiirle bütünleşti ve resimlerdeki görüntüler yaşam buldu yeniden.Selam sevgi ve saygılarımı sunarım can hocam...
BENCİLLER BİZ DEMEYİ BECEREMEYENLER DEĞİL M İ;SİZ DEĞİLSİZİNİZ SAYGIDEĞER ŞAİRİM...BEN İLE SEN ARASINA ALMIŞ( O)NU YEMEK İÇİN DE KAVGA EDER BİR HALDELER, DİĞER YANDAN ELE ALIRSAN İKİ KİŞİNNİ OLDUĞU YERDE KARDEŞÇE PAYLAŞIM VARSA O DA BİZ DEMEK OLUR KENDİLİĞİNDEN;BENLİK İLE BİZLİK İÇ İÇE OLMALI....SAYGILAR...BİR ELİN NESİ VAR İKİ ELİN SESİ VAR...
sadece ve sadece kendini düşünen, bizi hiç düşünmeyen varlıklar ne demeliyim şair sana ben? ne gizledin bu şiire yüklemi içinde saklı...iki satır anlayana çok bile......
Ben,Sen o ...Evet insaoğlu bu çağda sadece kendini düşünür olmuş.Çevresini bakamıyor.Sadece yaşam şartlarından dolayı kapalı bir kutu gibi gidiyor geliyor Robot gibi yaşıyor ... Yüreğinize sağlık. Aydından selam ve saygılar ..