(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağınık Kalsın ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağınık Kalsın ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dese de demeseler de Sen Leyla'sın hep Leyla kal Toplasan da dağıtsan da Gül yanına hep leylak al !
Lale sümbül mor menekşe Yasemenlerle pür neşe Hep güneşe çık güneşe Sen güneşsin hep orda kal !
Savur saçını yellere Aldırma kuma çöllere Yansa da dönse küllere İçin için hep korda kal
Başka Leyla'yı kim tanır Boynu bükük çiçek sanır Bilen bu kalbi kıskanır Sen kalptesin hep orda kal !.........AŞIKLAR COŞTUMU ''LEYLA DESENLİ '' (*) ATEŞTEN GÖMLEK DE GİYERLER.SEVGİMLE GÜL TANESİ...
(*)Gömleğim Leyla Desenli-->ŞİİR KİTABI;ABDÜKLKADİR BUDAK
Şaban Aktaş tarafından 12/2/2008 6:22:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
O saçları toplama saçların kadar dağınık olan eloğlu aklını başına toplasın. Gören, hisseden yürekler seni bırak Leyla bilsin. Bir çırpıda okunup ve derin bir iç çektiren şiiri yazan kaleme, diyen gönüle selam olsun. Yüreğine sevgi ve saygı bıraktım Güldane dost, daim ol.
Sevgili Güldane şu aralar şiirlerden uzak kalmış olsam da; şiirlerini her zaman okuyacağımdan emin olabilirsin...çünkü kalemin farklı...çünkü kalemin duyarlı...çünkü kalemin güçlü...her zaman ki gibi harikasın...yüreğine kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...iyi ki varsın...
bırak dağınık kalsın toplama saçını beğenecekse eloğlu aklını başına alsın
sakla söyleme adını sende gizli kalsın olur da bir mecnun görür seni bırak da Leyla sansın ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ farklı bir şiirdi hoştu ve okunası bir emekti kutluyorum şiir,umut ve sevgiyle....
... sandıkça sakladım acıyı meğer oymuş kalbimin sancısı demiştim ya ben hancıdır kapıda bekleyen yolcu her daim savuran savurdukça aklımı saçlarına yetim bir türküyüm şimdi dilinde söyle beni beni söyle...
...gidene kadar söylemedi...ne adını, ne de türkümü...meğer aşk'ıma dilsizmiş...ben zaten sağır...hayat hepten kör...ahh şair, ah...
TEBRİKLER..SAYGILAR..