(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAMADIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAMADIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hepimiz biraz yogunuz bu yolda.. elimizden tutacak sevgili ne çok yakınımızda ne de çok uzağımızda ama bu eller hiç kavuşamaz ona... bana İbrahim Sadrinin masal şiirini anımsattınız içim acıdı...
"Biliyorum insanların birbirine olan Yabancılığı büyüyecek dünya küçüldükçe Biliyorum telefonlar oldukça İnsanlar birbirini görmeyecek Biliyorum birbirimizi hiç görmeden öleceğiz"
Gerçekten harika dizeler dökülmüş o muhteşem yürekten.tek kelime ile seni anlatan bir şiir dinledim. sesinde ayrı bir hüzün vermiş şiire kutlarım canım yengem. sevgilerimle....
benim bir dost ablam vardı... yaşça olmasa da yürekçe hani... ve arada sırada konuğu olurdum sayfasının kaç zaman olmuş dalıp gitmişim hayatın basit işleri arasında
bu akşam geldim selam sevgi ve saygılar bırtaktım sayfana kabul buruyun lütfen saygılar efendim....
anlamadık bunca yıl nasıl geçti yine sonbahar geldli
hepimiz biraz yogunuz bu yolda..
elimizden tutacak sevgili ne çok yakınımızda ne de çok uzağımızda ama bu eller hiç kavuşamaz ona...
bana İbrahim Sadrinin masal şiirini anımsattınız içim acıdı...
"Biliyorum insanların birbirine olan
Yabancılığı büyüyecek dünya küçüldükçe
Biliyorum telefonlar oldukça
İnsanlar birbirini görmeyecek
Biliyorum birbirimizi hiç görmeden öleceğiz"