(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR ÇİÇEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR ÇİÇEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuzsoylum der nolayım, Her an kalbine dolayım, Ben sende bensiz olayım, Sesle besle beni kar çiçeğim -------------------------------------------- Torosların ozanı yine coşmuş Gidip bakalım yine neler okumuş Baktım yine sevda şiiri yazmış Anladım ki sevdalının sevdası bitmez!.. şairim kendini de yaktın,şiirini okuyan kardeşini de yaktın.Ab-ı hayat diyarından biraz buz göndereyim,gönlünü serinletsin!.. Şiirin beni yakıp;kül eyledi.Toroslara akmmaya yol eyledi!..Saygı ve selam.
Başında türban olayım , Sırtında urban olayım, Ben sana kurban olayım, Yasla beni kar çiçeğim. .................................... Umulur ki bestelenir. Türkü tadı öne çıkmış.Kutlarım....
Teşekkürler sayın ŞANLIEL,geçirdiğim beyin kanamasından dolayı sağ tarafım iyi değil bağlamayı sadece nostalji olarak kullanıyorum.Yapabildiğim kada size bir sesli şiir yapıp dinletmek istiyorum.Allah kısmet ederse.Hani der ya KARACAOĞLAN dedemiz"Sıfat kocasada gönül kocamaz"işte aynen öyle.Selam ve sevgilerimle
Bağında bülbül olayım, Yakanda sümbül olayım, Ben bir beyaz gül olayım, Kokla beni kar çiçeğim. ---------------------------- Sevdalara seslenmişsin Sevgileri üstlenmişsin Aşk bağından beslenmişsin Ozan olup karçiçeği ---------başarılar selamlar