(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVELİM SEVİLELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVELİM SEVİLELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olur, sevincim yasımda Böyledir törem harsımda, Bari yirmi dört kasımda Sevelim sevilelim
Sevmeyi ve sevilmeyi,öğretmenliği,öğretmenin önemini ifade eden çok harika bir şiirdi yüreğine sağlık ozanım,yazan ellerin ve kalbin dert görmesin,bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun...selamlar ve saygılar.
Ak Şemsettin olalım, Birer Fatih bulalım, Yen bir çağ kuralım Sevelim sevilelim. ...
Oğuzum Çağlar dururum, Ata izinde yürürüm, Yola çıkanı kürürüm Sevelim sevilelim
*** """"""""""""""""""""""""""""""""" Sevgi, Allah'ın bize verdiği En büyük nimeti... Sevgidir her şeyin temeli. iNSAN İNSAN OLDUĞU İÇİN SEVMELİ. SEVİLMELİ. """"""""""""""""Şair07""""" Saygılar sevgiler şairime...
Hocam sizin ve şahsınızda tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım.Bu güzel birleştirici şiirinizide,cani gönülden kutlarım. BU FAZİLET BU BİR ÜLKÜ SEVİYORSUN HER BİR TÜRK'Ü NE BİLİRDİM ATATÜRK'Ü SEN ÖĞRETTİN ÖĞRETMENİM Sağlıcakla kalın.
SAĞOLASIN AĞAM.
SELAM VE DUA İLE.