(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saklanır bir yağmur damlası şafakların söküğüne Aldığım hazzın sonu yoktur gönlümün derinlerinde Kimi zaman bir dikenli tel süsler bedenimi Kimi zaman da düşlerimden bir uçurum iner gözlerime
Söylemek zordur bazen bazı düşünceleri Ne zaman ki gerçeğin tadıyla karşılaşır yalanlar İşte o zaman tüm kitaplar sus'tur Bana kalır yıldızlar, bana söyler şarkılarını rüzgar...
Yettiğimce yaşarım sevdamı Yaşadıkça yeterime sevdama Ne zaman ki konur üç nokta İşte o zaman düş'erim satırlara...
O bir gökyüzü, Sonsuz, hülyalı, deli mavi, Sevda yüklü bir bulutun Binbir türlü hali...
Yağmur yürekli, Islak şairimizin doğum günü kutlu olsun... İyi ki doğdun Alen, İyi ki varsın... Ve iyi ki biz yağmur severleri yağmurun her haliyle, her dem şiirlerinde buluşturuyorsun...
Sende iyi ki varsın Deniz... İkiniz bana Sonsuz Aşk yazımı anımsatıyorsunuz... Deniz ve gökyüzünün sonsuz aşkını yazmıştım o yazımda... Bu özel günde size adıyorum o yazıyı ve hep sizi anımsatacak o yazı bana... Sevgi ve aşk eksik olmasın yüreklerinizden...
Gecenin saklı düşünde bir romans... Dün sensizliğin öncesiydi gün Bu gün vakitlerden sen... ======================== Nefis satırlarda duygu yüklü şiir okudum. Tebrikler Deniz hanım...
evet yaşamak gerekir hayatı bazen acısıyla bazen tatlısıyla.aşkıyla sevgisiyle.sende böyle yaşıcaksın deniz.iyi ki doğdun. tebrikler. şiirle kalın saygılarımla
Aldığım hazzın sonu yoktur gönlümün derinlerinde
Kimi zaman bir dikenli tel süsler bedenimi
Kimi zaman da düşlerimden bir uçurum iner gözlerime
Söylemek zordur bazen bazı düşünceleri
Ne zaman ki gerçeğin tadıyla karşılaşır yalanlar
İşte o zaman tüm kitaplar sus'tur
Bana kalır yıldızlar, bana söyler şarkılarını rüzgar...
Yettiğimce yaşarım sevdamı
Yaşadıkça yeterime sevdama
Ne zaman ki konur üç nokta
İşte o zaman düş'erim satırlara...