(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dokunur... Bir nağmenin içli notalarına hiçliğin. Düşlerinde boğulur bahar. Her yaprakla bir pişmanlık düşer sus’lara, Hüzün faslında bir tango çalar ruhunda. Gecenin gözlerinden süzülür sevda Göğün gözyaşları vururken cama Dinle kalbim Aşk ç/ağlıyor usulca.. Gün kızıldan siyaha dönünce Bir gönül daha vurur karaya sessizce Hadi al eline At sevdanın enginlerine Nefesim hayat bulsun derinlerinde Gece soğuk… Gece sensiz… Sus’a aldanma Bak … Aşk ç/ağlıyor usulca…
şarkılar seni fısıldarken kulaklarıma her notada büyüyor sevdan ruhumda inan sevdiğim senden başkası yok aklımda... --- Böyle bir karasevda dudaklarda biter Satır satır işlenir sayfalar El emeği göz nuru değer mürekkebe Düşünce aklına A Ş K...
Ç/ağlar ırmak misali damalarımda... Adınla A Ş K 'la...
sevda mevsiminde çiçekler açtığında kelebeklerle haber salarım gönlünün yamacına sakın yakalama ama bırakma da dinle ... aşk aşk çağlıyor usulca... sana...