(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Kimim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Kimim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
elde mey kulakta ney sesi... yürek her zamanki gibi buruk... dikenli güllere ikametgahh... cepte hiç bir şey yok olsun... gönül zengin ya var mı ötesi... bayıldımm... tebriklermle...
ev kira iş yok boş cep beş çocuk üçü okulda biri sokakta biri tiner torbasında avrat dırdırda et kasapta sebze pazarda senin vergiden alınan kömür kapıda makarna mutfakta ben yedim sen öde allah belediyeye zeval vermesin kömürü getiren oyu götürsün ülke benim evdir seninkinden bana ne hayat bizi teğet geçti elhamdülillah
Amele Rıza' nın Şaire notu:
yahu şair, onca okumuşsun, duvarı diplomalar, sertifikalar ile doldurmuşsun, yetmemiş halen de okumaktasın, kafa patlatıp, dirsek çürütmektesin; ben okumadım, kafamı çatlatana kadar doldurmadım, işsizim ammaaa verdiğimiz beyanname denktir birbirine. benim aklım ermedi bu işe, sen okumuş adamsın de hele...
cep delik cepken delik üstad.harbiden muhteşemdi.ama bir an nce çöz içindeki sorularu yoksa yaşanmaz hayat tenrikler gerçekten güzeldi şiirle kalın saygılarımla
Cok manidar dizelerdi, beynizin bir kösesinde her daim vardir soru isareti,nokta virgül,noktalar güzellik getirsin yeter diyorum ben,tebrik ederim siirinizi ve kaleminizi,saygilarimla..
Celalim; Bir sanat adamı olarak, perdeyi kapamamışsın Dostum, son sahneyi ben oynuyorum, hemen;
Gömütlüktür son nokta Kapanırken son perde “Yaşam Oyunu” hep perde… Perde Perde!... Görüşürüz artık, Fi sefere-banko yerde! Ne-Neci’den bu kadar… Perde!!!
Çok nefis bir Kara-Mizah'tı, Yüreğinden öptüm Can Dostum.
Celal Bey beyanname vermemek suçmuş, hem cezası da ağırmış. Sen vermişsin kurtulmuşsun da, nereye verileceğini de bir şiirle söylesen de bizde beyan edip halimizi kurtulsak bu cezadan.
Benimde cebim hiç bir şey de, gönlüm de var azcık bir şeyler. Bu da benim beyannamem olsun size. O azcık bir şeyin içinde size olan sevgim,saygım ve takdirlerim de var. SAYGILARIMLA.
cebim hiçbir şey *********** Yaşam çözümsüz bir hesap..ancak şiir çözümü bulmuş üstad .elim mey kulağım ney.. kısa ve özlü şiiriniz güzeldi.. k u t l u y o r u m saygılarımla şiir ve sevgiyle kalın.
İyiki varsın arkadaşım .. Süpersin...:) herbiri ayrı güzel anlamlı kalite sunuyor edebiyat yapraklarına ,dizeler cağlıyor bir başka oluyor senin kaleminden ... kutluyorum yürekten.
dilim ney
cebim hiçbir şey
ÇOK MUHTEŞEMSİN
...