(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çağır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çağır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
offf off efkarlanmış sıkılmış kardeşim.. hayat tüm haksızlıklara rağmen güzel şiir dostum elbette gidiş oraya zamanı vakti geldiğinde yüreğini serin tut sen bundan sonraki" şiirini mutluyum" ben diye bekliyorum.. nasıl istersen öyle olur hayat şiirle kal ama mutlu...
Ruhum bir tutuklu, zindanı beden, Nasıl ağlamayım, geldim nereden, Çağır beni çağır, yoku Vâreden, Bir ân evvel çağır, bitsin oflama.
Tebrikler çok güzeldi ama hüznü yaşattı dizeler... Allah imandan ayırmasın er veya geç bir gün vaktimiz gelince göçecegiz bu alemden yeterki mevla imanlı göç nasip etsin...yüreğinize sağlık,selam ve dua ile
Ruhum bir tutuklu, zindanı beden, Nasıl ağlamayım, geldim nereden, Çağır beni çağır, yoku Vâreden, Bir ân evvel çağır, bitsin oflama. Tebrikler hayattaki tek gerçekte o öyle değilmi hoşça ve muhabbetle kalın...
O; günü gelince, çile bitince, görev bitince mutlaka çağıracaktır sevgili dost... Önemli olan, O çağırıncaya kadar "of" lamamak. Görevi, kulluğu bihakkın tamamlamak. harikasınız. Sevgilerimle...
Bir ân evvel çağır, bitsin oflama.
O, ancak kendi istediğinde çağırıyor..Daha yazacak çok şiiriniz var..