MEHMET FERHAT`la hazırladığımız bu atışma nitelikli çalışmamızı beğeninize sunuyorum Benim bu anlamda ilkimdir . SEVGİ VE SAYGILARIMIZLA ) CEMİLE DÜZGÜN
Bin parça oluben cüzler bilmezem Zerreler dolmuyor öze cemocan Halbuki sırrımı gizler kılmazam Figanım gelmiyor söze cemocan
Abla gel beraber atışak dersin, Ozan sırasına gatışak dersin, Şiirde el ele dutuşak dersin, Gelmem mi ,ne hâcet naza memocan
Yüksek yaylalarda dağda büyüdüm. Evvel yolun bilmez şaşkın toy idim. Baharda yerindim .kışta uyudum. Devalar kalıyor yaza . cemocan...
Dağlarda büyümek iş mi sayılır, Bulgursuz pişen de aş mı sayılır? Senin ki, yanımda kış mı sayılır,? Dertler eğlencedir bize memocan…
Kırk satır kırk katır cezasın çektim. Bülbülün ahını ezasın çektim. Cümle dertli halkın sızısın çektim. Sol yanımda dinmez sızı cemocan.
Hangisini desem derdimin sana? Ne bahar ,ne renkler şifadır cana. Geçip giden yıllar, dokunur kana, Gönlüm abonedir köze memocan…
Kurbanın olayım öyle söyleme. Tek kalan filizi kavruk eyleme. Sabır çiçeğisin zirve yaylama. Düşürmezsin beni ye’se cemocan.
Dağlarına varam otağlar kuram En maviye değen yeşilde duram, Pembecik bulutla hatırın soram Gül konuşa, dalı susa memocan
Geldiğin yollarda yokuş kalmadı. Var olduğundandır umut ölmedi. Can cemo kazandı bir an yılmadı. FERHAT’ım daha ne dese cemocan.
DÜZGÜN’ce ,yol aşmak güzel seninle! Yolları paylaşmak güzel seninle! Şiir coşup, taşmak güzel seninle! Meylimiz yok kire, pasa memocan..? - Mehmed Ferhat/ Cemile DÜZGÜN 02.20.2006
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atışmayı görünce anasayfadan, bende eski atıcılardan:) Forum konusunda bir atışmışım ki, tarihe geçecek nitelikte. Allahtan karşımdakiler , anlayışlı Varol beni idare ettiler. Atışma diye şiirler yazmışım haberim yok. İlk girdiğim günlere gittim bu sayfadan. Teşekkür ediyorum. selam ve saygımla.
Geldiğin yollarda yokuş kalmadı. Var olduğundandır umut ölmedi. Can cemo kazandı bir an yılmadı. FERHAT’ım daha ne dese cemocan.
DÜZGÜN’ce ,yol aşmak güzel seninle! Yolları paylaşmak güzel seninle! Şiir coşup, taşmak güzel seninle! Meylimiz yok kire, pasa memocan..? - ================================ İKİ CAN ŞAİRİN ATIŞMALARI GÜZELDİ...
Nasıl ki aşıklar sazlarıyla karşılıklı atışıyorlar
şairler ise dizelerle, gönüllerden gelen güzel sözlerle atışırlar.
gönülden kutluyorum şiirinizi hocam
saygılar