ŞAİR-ŞİİR Şair Cümlesinin yüklemini, Yapılabilme ihtimalinin limitlerinde dolaştırır. Özneleri yargılar Hükümsüz kalmaz, Ben Sen O Ve çoğulları.. Tümleçleri aklın tavanına asar; Kimi ayazları magmalarla eritir. Kimi zaman da bulutlara çengel atar Umutlarını ilikler. Bazen umut verir remz’eder gülü . Bazen geceyi, zifiri yoksunluğa teşbih eder. Bir okuyan bin düşünür. Bin düşünürken ufkuna İki ibret düşse kâfîdir. Bâdireli menfezlerde boylu boyunca uzanıp Geçmişten geleceğe köprü olan şairdir. O köprüden geçenlerin bıraktığı izler Şiir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair ve şiir birbirleri için birer köprü halidir hocam. şair olur gönüldeki güzellikleri, gönül zenginliklerini kalemden şiire, şiirden ise tüm gönüllere gönderir.
şair olur gönüldeki güzellikleri, gönül zenginliklerini kalemden şiire, şiirden ise tüm gönüllere gönderir.
yazan kaleminize sağlık saygımla