(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAKIR KEYFOLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAKIR KEYFOLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bıraktım artık ömrümü kendi haline, ne çıkarsa artık bundan böyle bahtıma Sürprizi olsun yaşayacaklarım sonrasında Beklemekten ve ummaktan yoruldum Ve gerçekleşmeyen hayallerime ağlamaktan Kendimi huzura teslim edip de kaçtım.
Yüreginize saglık Canan hanım güzel bir şiirdi yazan yürege selam olsun saygılar efendim
Canım yengem yüreğine sağlık yine harika dizeler dökülmüş kaleminden ve sesinden kutlarım seni...... ama beni neden çağırmadın şarap içerken gelir eşlik ederdim sana beraber çakırkeyif olurduk dimi.ne güzel olurdu....neyse başka sefere.... saygılarımla....
Canan hanım şiirlerinizi incelediğimde gördümki hep isyanları oynuyosunuz , bu kadar dert tasa niye bırak vefasızları gitsin dönerse senindir dönmezse zaten senin olmamıştır. Hiç kimse için hayatını zindana çevirmenin anlamı yok. Sen istediğin kadar düşün istediğin kadar isyan et hiç kimsenin kulağı duymaz onun içindirki yaşamaya ve dünyadan alınması gerekenleri almaya bak. Sevgiler Saygılar Ahmet YARDIMCI
Canan hanım hayata hangi gözle bakarsanız o gözle görürsünüz bedenen yanınızda olmayan hayırsızlar için kendinize eziyet etmeyin unutmayınki dünya sadece onun üzerine kurulu değil saygılarımla
İyi etmişsiniz diyeceğim ama ... aması var. Hayat zaten kısa , nasıl istiyorsak , öyle yaşayalım. Ama iyice gevşemeden. Yoksa bir daha toparlanamayız. Aslında şiirde bir anlamda bedenen eğlenen var. ruhen gidilmiş bunu gördüm. Çok özel mana olarak.
"Yorum için teşekkürler değerli dostum, tespit biraz yanlış dermişim:) Aslında bedenen gidilmiş ruhla birlikte sadece son çırpınışları yüreğin. Sevgi ile kalın."