(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CİMRİ OL.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CİMRİ OL.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
telafisi olmayan tek şey zaman... bir mübarek zaat kahvede oturanları görünce, satsalar hepsinin zamanını satın almak isterdim" buyurmuş... tebriklerimle...
mükemmel ötesiydi.... zamanı nasıl geçireceğim diye değil nasıl değerlendireceğim diye düşünen akıllı insandır diye bir söz var.... ben de zamanı arabanın tekerleğine benzetmiştim geçenlerde.... hızla dönüp durmakta.... sen soför koltuğunda istikametini belirlemektesin.ne kadar dikkatli olursan o kadar faydalı... ve hangi zerre kaybolmuş ki şu dünyada,her şey sadece hal değiştirmekte... durum böyle iken zamanın ehemmiyeti ortaya çıkıyor gerçekten de...arkanda bıraktığın her saniye hal değiştirerek geçmişe gömüldüğüne göre, bir gün sen de hal değiştirerek geçmişinin gittiği yere gideceksin... bunu bilerek okumak lazım zamanı... zamanımızı hakkıyla değerlendirenlerden oluruz inşallah "can ümmüeytem"´im :) Rabbim razı olsun inşaAllah... Rabbime emanetsiniz...
Bir konuda cimri ol ,ondan bulursun fayda... Zaman büyük sermaye ,onu bilinçli harca.... Her dönülmez gidişin , mutlaka yolu vardır... Zararın neresinden , inan dönülse kardır.... ================== Harika sözler ... Yüreğine sağlık ..
ZAMAN KESKİN BİR KILINÇ TIR SEN ZAMANI KESMEZSEN ZAMAN SENİ KESER KAZANILMASI VE GERİ DÖNÜŞÜ MÜMKÜN OLMAYAN SERMAYE GÜZEL ANLATIM YÜREĞİNİZE SAĞLIK SAYGILAR