Hani bir Kasım günü "Baba gitme" diyerek Peşinden koştuğumda, Düşüp yaraladığım Dizimi usul usul Öpünce geçmişti ya, Şimdi çok daha fazla Canım acıyor baba…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babama... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babama... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BABAM EVİN BAŞ TACI, ARDIMDA DAĞ GİBİYDİ./ DUYMADIM ACI BİR SÖZ, NUR İÇİNDE YAT BABAM./ O GİTTİ YOLUM BİTTİ SILAMA BAĞ GİBİYDİ./ BAK UZATTIM ELİMİ NE OLURSUN TUT BABAM.
96 dan beri babasızım. Acını anlıyorum ve paylaşıyorum sevgili Yavuz Doğan . İnsan kendi sevdiklerine, yakınlarına bir şey olmayacak zannediyor önceleri . Öyle tufan geliyor ki , gücün yetmiyor elinden almaya çaresiz bakakalıyorsun ardından. Nur içinde yatsın , mekanı cennet olsun. Hepimizin biçilmiş bir ömrü var. kimi erken kimi geç bu yola çıkılacak çaresiz. Allah ömrünü sizlere versin diyorum ve sabır diliyorum.
Ne yazacağımı düşünerek onlarca kere bu yorum hanesine yazıp silip durdum, Acınızı yüreğimde hissetiğimi ifade etmeye,Başınızın sağ olmasını sizin ve ailenizin uzun ömürlülerden olmanızı dilemeye geldim kabul ederseniz... Ne söylesek boş elbetteki, içinizde ki ateşi bilemeyiz ki, düştüğü yerin yandığını görelim. Yüce ALLAH Rahmetini eksik etmesin inşallah, sizede sabırlar diliyorum...
Fante babasını kaybettiğinde "ben baba olmak değil çocuk olmak için yaratılmışım, babamı istiyorum" diye içinden haykırdığında bir kez daha anlamıştım; onlar olmadıklarında çok şey eksik kalıyor. Tekrar başın sağolsun... Saygılarımla...
Hani bir Kasım günü "Baba gitme" diyerek Peşinden koştuğumda, Düşüp yaraladığım Dizimi usul usul Öpünce geçmişti ya, Şimdi çok daha fazla Canım acıyor baba…
Öpsen iyileşecek, Öpmüyorsun; yalnızım… CAN ÖNCELİKLE ACINI PAYLAŞIYORUM BAŞINIZ SAGOLSUN HEPMİZ BİR GÜN HAKKA YÜREYECEĞİZ BUNU DÜŞÜNEK YAŞIYORUZ NUR İÇİNDE YATSIN ALLAH SABIR VERSİN SAYGILARIMLA ZARALICAN
biliyor canının acıdığını izin verseler ilk koşup öpeceği sen olurdun. ama yapma bunu kendine senin mutsuzluğun ve babanın sana yardım edememesi işte bu onu daha çok üzerdi. 'evlatlar, anne ya da baba olduklarında anlıyacaklar kendi anne babalarının kıymetini 'derdi annem. senin gibi bir evlat yetiştirdiği için o çok mutlu.sende onun gibi bir babanın çocuğu olduğun için mutlu olup sadece dua et.çünkü babanın artık sadece hayırlı evladından gelecek duaya ihtiyacı var. tekrar başın saolsun can.
Hani bir Kasım günü "Baba gitme" diyerek Peşinden koştuğumda, Düşüp yaraladığım Dizimi usul usul Öpünce geçmişti ya, Şimdi çok daha fazla Canım acıyor baba…