(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLUMUZ ÜLKÜ YOLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLUMUZ ÜLKÜ YOLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmem ben sağı solu, Yolumuz Ulkü yolu, Çile bela dert dolu Yolumuz Ülkü Yolu, *********************** Kızıl elma hedeftir Bu büyük yol sedeftir Yolumuz ülkü yolu. Diğerleri çirkeftir
Milli ülkü milli his Gayrisi kirlendi pis Hem güzel hemde nefis Yolumuz Ülkü yılu, ============= Pırıl pırıl tertemiz milli duygu yüklü Kalbinize sağlık Üstadım. Selam ve saygılarımla .
Ülkü yoluna baş koyan bir dava eri olarak her türlü çilesine canımla,kanımla,şerefimle, şanımla katlanmayı bir milli görev bilmek.Yüce Başbuğumuzun bize emanet ettiği davayı savunmmak benim için en önemli görev olsa gerek.Bu davanın çilesini çekmek kadar hişbir şey benim için önemli değildir.Bu davanın aşığı olarak ömrümün sonuna kadar her türlü çilesine talibim. Değerli üstadım ülkü yolu baş koyduğumuz yoldur.Şiirini okudum,mükemmel bir duygunun mahsülüdür.Allah sizin gibi değerli ağabeylerimizi başımızdan eksik etmesin.Tanrı Türkü korusun ve yüceltsin.Allah'a emanet ol.