Dibe vuruşun bu; Hüsranlı hayatının özetlenmiş hali... Kimi Kelimelerimin altı çizilikimi silik;olması gerekenden soluk!
Dışarıda ayaz ; İçim kardan kıştan soğuk... Durma! Haykır avazın çıktığı kadar / benimse sesim boğuk...
Mideme giren bu krampların tek sorumlususun! Ben safım ya/safsızım ya; Dünya(n)daki tek akıllı mı sensin ?! Bilemezsinezip geçensin!
Ya kes bana masal anlatmayı! F*hişe bedeninden doğacak bebelerine sakla sen bunları... Anca kandırırsıninandırırsın onları!
İçin geçmişeskimiştedavülden kalkmışsın. Yine de iş görüyorsun ha ? Vay sen ne geniş mideli insanlarla muhatapmışsın!
Sen; Hayatımın kaldırım y*sması Aşkın adına pislik bulaştıran maskeli melek . Ya sen şimdi bana güya attın ya kelek; O keleği sana yedirmek boyun borcum olsa gerek! Ama yok/yok ağır gelir bana... Sen gibi günahıyla 10ton olmuş mahlukatları ezemem.
Benim gücüm yüreğim kadar büyük; Oysa şimdi yüreğimdeki korlar da sönük! Hayat bölükpörçük / ordan alma burdan çalma Kopyalama yapıştırma !
Yok/yok sana değil ; benim aslında Dünyaya sırtım dönük! Ya ya bilirim güzelim yoktur seninde suçun; Bu senin alın yazın ya güya kadersizliğin. Ya bırak bana masal anlatma ! Bir seni mi bulmuş kazık atacak bu felek ?!
Al kirini pasını git yoluna 1 iz bırakma ardına 10dakika ihtiyaç molası vericem; Yedirdiğin kelek dokundu onu hazmedicem! Ha döndüğümde hala burda olursan; Hayatınında üzerini çizicem! YoLLan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayatımın Kaldırım Y*sması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayatımın Kaldırım Y*sması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.