Bir sensizlik daha ısmarladı bu gece ayazlı ve soğuk. Kucaklıyorum yalnızlığı çocuğum gibi, kundaklıyorum hasreti uyutuyorum ninnilerle…
Hayalin karabasan olup çökse de üzerime, uçurumlardan düşmek karanlığa sokulmak olsa da seni yaşamak bıkmayacağım seni düşlemekten. Serzenişlerimin sesi ağlatsa da bulutları yine yenilsem de sana kanatlarımı kırsa da fırtınalar İstanbul’a yaşlı gözlerle bakarken yine sen olacaksın aşkın adı.
Biliyorum, kaldırımlarda izlediğim izler senin değil, ardımdan çalınan ıslıkta nefesin yok; eskisi gibi değil şarkıların tadı güftesi yalan bestesi bozuk makamı yok sensiz hayatın.
Biliyorum yine seveceğim seni; yüreğime bıraktığın ‘eyvallah’ı acılı gitmelerini ve sancılı sözlerini avuçlarımda tutup aynı yerde aynı gecede yine seni bekleyeceğim.
Kendime sığındığım zamanlarda seni arayacağım bende; rüyalarımın çıkmayan yorumu olsan da yaralarımın sızısı gönül defterimin son sayfasısın sen, alnımdan silinmeyecek adın seni asla unutmayacağım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
son gönül sayfası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
son gönül sayfası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Müjgan, Şiirde önemli olan şey, anlatım şekli ve imge yerindeliği olduğu kadar içeriği de önemlidir. Şiirinin teması çok güzel... Unutamamak...
Ben de Sevgil Neslihan gibi düşünüyorum... Bu çalışmanda birkaç adım birden ilerlemiş olduğun görmek, sevindirdi beni..
Sevgili kardeşim, daha güzel şiirlerini okumak dileği ile. Tebrikler..
yine yenilsem de sana kanatlarımı kırsa da fırtınalar İstanbul’a yaşlı gözlerle bakarken yine sen olacaksın aşkın adı.
Sevgili Müjgan,
Şiirinde ileri adım atan aşamanı ve duygusu yoğun anlatımınla başarılı dizelerini kutluyorum.
Samimi dizeler ve yalın anlatımla buruk bir şiir olsa da seçtiğin imgeler yerli yerinde ve ruhu var anlatımın. Özleyiş dizelerine gizlinen bir ayrılık ustaca kamufle edilmiş.
Şiirlerini okumak seni görmek kadar güzeldi canım.
Kendime sığındığım zamanlarda seni arayacağım bende; rüyalarımın çıkmayan yorumu olsan da yaralarımın sızısı gönül defterimin son sayfasısın sen, alnımdan silinmeyecek adın seni asla unutmayacağım… TEBRİKLER ŞAİR
Baştan sona etkileyici bir ifade ve çok güzel bir şiir.Tebrik ederim... Kendime sığındığım zamanlarda seni arayacağım bende; Bu iki mısra ise beni derinden etkileyen mısralardı.Alıverdim müsaade ile..