(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnızlık pencere önü sokak telaşı sevgilinin gölgesinde yürüyen umudun harfleri yalnızlık koynumda uyuyan gerçeğim ne zaman dokunsam adı aşk olan bekleyiş kokar..
Operada son perde Yalnızlık… Kendi zindanında yatar hiçliği. Uğultulu bir sızı inlemeli… Avutulan masal sokağında Olmayan sevgiliyi düşleyen satırlarda Pencere önüne İsyan faslında demir atmış bir gemi. Bir avuç deniz… Bir yudum serzeniş… Kabuk tutmaz umudun Çok zamanlı düşleri… Yalnızlık… Her dem AŞK beklediği… Tebrik ederim şu aşkı hep bir kibrit çöpüne benzetmişimdir. Çaktığında hem kendini hem karşı tarafı yakan. Saygılarımla.
kapaklanıp düştüğüm her satırın ardı sen arkası ben yarınları sararken ılık yağmurun yağdığı toprak kokusu atılırken boynuma çimenlerin yeşili en koyusuyla ve deniz... ve deniz içinde balıklarla ayaklarıma kadar gelince... Önce Tanrı Sonra sensin gizli mabedimde...
Tüm kitapların ahdı var bana Karışığım, yakıyorum satırları uçlarından önce sayfa numaraları sonra mürekkebi kalkıyor ardından... arındımda geldim sevgili tüm günahlarımı dehlizlerine bıraktım çıktım yukarı yüreğine daha yukarı dudaklarına.....
tüm düştüğüm satırlar yangın bana şimdi hangi suyu serpseniz yüzüme sere serpe uzanır içim... dışım kabuğundan çıkmayı bekler ki sen gelde aç diye... ki görmedin bilmedin belkide hiç gelmedin içime.....
AŞK dedim... Aşık kaldım tek kelime ile...
.............. içindeyim tüm kalbimle... olmak istediğim yerde
tüm düştüğüm satırlar yangın bana şimdi hangi suyu serpseniz yüzüme sere serpe uzanır içim... dışım kabuğundan çıkmayı bekler ki sen gelde aç diye... ki görmedin bilmedin belkide hiç gelmedin içime.....