Hep süzülsün nazlı, mağrur, dalgalansın bayrağım Kaç şehitten damlayan kan,Türk’e şansın bayrağım Hürriyetsin, gök senindir, diktiğim her yer senin Sen şerefsin, ihtişâmsın, sen vatansın bayrağım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-Burdada yine yüreginden döktürmüssün, kutlarim seni... -Ben 34 senedir gurbetteyim... Vatanimi severim , evvelden böyle olmazdi ama simdi vatan deyince bir hos olur icim disim... -Harici siirlerinde eminim birbirinden degerlidir, zaman zaman okumak niyetindeyim, simdi bana müsade... -sevgiyle kal...
Hep süzülsün nazlı, mağrur, dalgalansın bayrağım Kaç şehitten damlayan kan,Türk’e şansın bayrağım Hürriyetsin, gök senindir, diktiğim her yer senin Sen şerefsin, ihtişâmsın, sen vatansın bayrağım .
29 EKİM CUMHURİYET Bayramınızı en içten dileklerim ile kutluyor, ülkeme ve tüm dünyaya CUMHURİYETİN 85. yılında, daha çok özgürlük, daha çok barış ve daha çok kardeşliğin gelmesini temenni ediyorum..
Yolumuz ATATÜRK devrimleri, İlkemiz ATATÜRK ilkeleri, yaşam biçimimiz CUMHURİYET hiç bir güç bizi bu yolumuzdan çeviremeyecek.
-Ben 34 senedir gurbetteyim... Vatanimi severim , evvelden böyle olmazdi ama simdi vatan deyince bir hos olur icim disim...
-Harici siirlerinde eminim birbirinden degerlidir, zaman zaman okumak niyetindeyim, simdi bana müsade...
-sevgiyle kal...