(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tüm yazılı paylaşımlarınızı takip ediyorum ve Vatanseverliğinizi kutluyorum hemfikiriz milli şuur ve milli irademizde. Cumhuriyetin ilke ve inkılabına tarafız.
Selam ve saygılarımla...
Gülizar Özlem SARAÇOĞLU tarafından 10/29/2008 4:55:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
29 EKİM CUMHURİYET Bayramınızı en içten dileklerim ile kutluyor, ülkeme ve tüm dünyaya CUMHURİYETİN 85. yılında, daha çok özgürlük, daha çok barış ve daha çok kardeşliğin gelmesini temenni ediyorum..
Yolumuz ATATÜRK devrimleri, İlkemiz ATATÜRK ilkeleri, yaşam biçimimiz CUMHURİYET hiç bir güç bizi bu yolumuzdan çeviremeyecek.
Özel bir günde özel bir şiir okuttuğunuz için teşekkür ediyorum paylaşımınıza. Saygılar yüreğinize
gönülden kutluyorum alkışlıyorum ...Ne mutlu Türküm,Atatürküm Mustafam ...ne kadar güzelövgü dolu sözler elinize yüreğinize sağlık ...sevgilyle kalın ..
gönülden kutluyorum alkışlıyorum ...Ne mutlu Türküm,Atatürküm Mustafam ...ne kadar güzelövgü dolu sözler elinize yüreğinize sağlık ...sevgilyle kalın ..