(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şairsel Haslatığın Ölümsüzlüğü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şairsel Haslatığın Ölümsüzlüğü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geceler Hüzünlerin pullu yemenisi Hummaya tutulmuş yarenlerin secdesi Süzülür siyah saçların ağarmış hayalleri Gizler! senden seni
Geceler Islak yüzü torbalı gözlerimin Coşkuyla satırları boyadığım tütsümdür yelelerin Sonsuza uzanan tay ölümsüzsün Sizi okuyan yürekler... Benim üstümü örtsün.
___________________Zira üşüdüm_________
Gecelerin hüznü çok güzel vurgulanmış...Kendimi hüzünlerle yoğrulmuş sevgi tarlasında buldum...Çok güzel bir şiir...Duygularımı paylaştım dizelerinle...Kutlarım Zuhal, çok beğendim...
Geceler Hüzünlerin pullu yemenisi Hummaya tutulmuş yarenlerin secdesi Süzülür siyah saçların ağarmış hayalleri Gizler! senden seni
Şiirde yetkin bir kalem olmak kolay değil... Duygların birikm ve bilgiyle süslenmesi... ve daha önemlisi şiire gerçek anlamının yüklenmesi beceri isteyen ve edebiyata gönül verenlerin işidir. Bunu bu şiirde açıkça görüyoruz. Sözcükler özenle seçilmiş..
Uzun kelimeleri kullanmak ve şiirdeki yeri sağlamlaştırmak her kalemin kârı değildir. Yani şu dizeleri eğer bir şair korkmadan kullanıyorsa, o şiir ve edebiyat bilgisinin güvenindendir.
Yaşanmışların yaşanamamışların şiirsel yanı
Tebriklerimi bıraktım şair kardeşim. Saygılarımla..
Hüzünlerin pullu yemenisi
Hummaya tutulmuş yarenlerin secdesi
Süzülür siyah saçların ağarmış hayalleri
Gizler! senden seni
Geceler
Islak yüzü torbalı gözlerimin
Coşkuyla satırları boyadığım tütsümdür yelelerin
Sonsuza uzanan tay ölümsüzsün
Sizi okuyan yürekler...
Benim üstümü örtsün.
___________________Zira üşüdüm_________
Gecelerin hüznü çok güzel vurgulanmış...Kendimi hüzünlerle yoğrulmuş sevgi tarlasında buldum...Çok güzel bir şiir...Duygularımı paylaştım dizelerinle...Kutlarım Zuhal, çok beğendim...