(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D/izim!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D/izim!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanlar her daim anne ve baba sevgisini içinde barındırırlar.o sevgi sadece beden değiştirdiğinde kaybolmaz.beden bir elbise gibidir,yeni hayatta yeni bir üniforma.sabretmek ve kavuşmayı beklemek acıtsada bunun başka caresi yok malesef.annemi yaşı ilerledikçe hergeçen gün sanki bi yolculuğa çıkacakmış gibi daha çok titriyorum üstüne.ama biliyorum ki gideceği yer bu dünyadan çok çok daha güzel ve güvenli Rabbim utandırmasın.selamlar ,bizde uyandırdığnız bu duygular için ve şiiriniz için dua ile kalsın anneniz.
bir öpüşlük izin al ölümden ve yüreğime gel gel hiç ölmemişçesine **************************************** Hani nerede! Anneler gelseler, yaraları bağlasalar... Sencileyin ağlasalar.. . Eller,''kendi düşen ağlamaz ,, diyor. Eller, yaraları bağlamaz , diyor.. Kimse kimsenin halindaen bilmiyor... Düşene, gel kaldırayım, derler. Kalmaz da yerlerinden...
Elif, yine güzel, yine anlamlıydı şiirin.. .
Kitabıma gösterdiğin beğeni sözcüklerin gözlerimi yaşarttı. Sağol canım...Mutlu günlerinde ve herdem yanında olsun diliyorum. Sevgimle. Sağol...!
bir öpüşlük izin al ölümden ve yüreğime gel gel hiç ölmemişçesine
ne güzel dile gelmiş bu şiir hemde şiirlerin yazılabilecek en güzel adresine Anne'ye tebrikler onlkardan başka medetgâhımız var mı ki hep içimizde hep içimizdeler selamlarımla
Oldukça duygulanarak, yitirdiğim Annemi bir kez daha minnetle anarak ve vefa duygunuzun değerini ve derinliğini de sonuna kadar duyumsayarak, harika bir şiir okudum!!! Hala titriyorum... Tümden Emeğine sağlık Şair Dost. Dostçakal.
"Anam, Dur, gitme! Okşa beni anam. Okşamaya kıyamadığın İncinir diye sıkça yıkayamadığın Bu saçlar Okşanmak ister. Anam Gitme anam ne olur Bırakma “bebiş”ini Gitme biraz daha dur. Hani okula yazdıracaktın beni. Daha sabah söz verdim Üzmeyecektim seni. Kıyma bana; babama Ne derim akşam. Anam, gitme dur! Biraz daha okşa beni Ne olur."
Yukarıdaki şiir annesini henüz altı yaşında kaybeden oğlum içindi. Keşke hiç büyümeseydik de en büyük acıyı dizlerimizdeki yaralar sansaydık. Yüreğine sağlık Şair. Gönlün nur dolsun.
şiirde bir annenin sıcaklığı, ve de bir annesizliğin acısı vardı... annesizlik başka türlü bu kadar hissettirilemezdi...hissettim, benim de içim acıdı be dost...
çok çok güzeldi... bu güzel emeğe, anne sevgisi ve özlemiyle yanan yüreğe selam olsun...
yunusi tarafından 10/27/2008 6:54:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
elif
çok
güzel
yazmaya devam ediyosun gittikçe
şiirsellliğin
çok
güzeldi
var olasın