(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MATERYALİSTLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MATERYALİSTLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ KARDEŞLERİM HER GÜN İRTİCACI DİYE MÜTEDEYYİN MÜSLÜMANLARA HER TÜRLÜ SALDIRIYI YAPANLARA BU SÖZLERİM DE BİR SERTLİK OLMADIĞI KANISINDAYIM. SADECE BİR DEĞERLENDİRME VAR SOYLARININ MAYMUNDAN GELDİĞİNE İNANDIKLARI GİBİ BUNU HER TÜRLÜ YAYIN ORGANINDA BİZLERE DE EMPOZE ETMİYORLAR MI. HER GÜN BASINDA YAZININ MUHATABI OLANLAR KOKTEYL DÜZENLEMEYİ, İÇKİ KULLANMAYI BİR İLERİCİLİK UNSURU OLARAK LANSE ETMİYORLAR MI? YOKSA BENİM SÖZÜM KENDİ YAŞAMINDA DİLEDİĞİ İŞİ YAPANLARA DEĞİL. NE DÜŞÜNÜR NE YER NE İÇERLERSE HERKES KENDİNEDİR. KİŞİNİN ÖZGÜR İRADESİ HERŞEYİN ÜZERİNDEDİR. SELAM VE SAYGILARIMLA.
şiir kalitesi yerinde konu haklı ama tavır bu kadar sert olmamalı biz hoşgörünün, anlayışın memurlarıyız.
Rabbimiz Hz. Musa'ya firavunla görüşmeye giderken ne vazetmiştir "Ey Musa ona yumuşaklıkla söyle. Belki dinler de iman edenlerden olur".....aklımda kaldığı kadarıyla. Yoksa ayetin tam şekli bu değildir. ama bu minvaldedir
insanlara hoş görü üle bakalım....herkezi anlamaya çalışalım,benim dogrularım ..başkalarının dogrusu olmaya bilir. inancı saygın kılacaksak onu kaleme mürekep yapmayalım...
Bir yanağına tokat atılınca diğer yanağını döndermek Nasara da var sevgili dostum. Evet hoş görülü olmaya amenna ve fakat Haksızlılar karşısında cesaretle durma da Muhammedi yoldur. Selam ve saygılarımla. Yorum için teşekkürler.