(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....ŞAİR...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....ŞAİR...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNSAN DUYGULANMAZSA ŞİİR YAZAMAZ... GERÇEKLERİ GÖRMEZSE ŞAİR OLAMAZ... ...
zaman bulamadığım için ne kadar çok mükemmel anlam içeren şiirlerinizi kaçırmışım.... her biri ayrı güzellik saçıyor okuyana...her biri ayrı hatırlatıyor Hakkı....Allah razı olsun...
İNSAN DUYGULANMAZSA ŞİİR YAZAMAZ... GERÇEKLERİ GÖRMEZSE ŞAİR OLAMAZ...
tokat gibi gözü kör sadece konuşan bir milletiz...sadece hayıflanıyoruz.......mantığın battığı bir gemi nereye kadar gidebilirki.....saygımla mükemmeldi
İNSAN DUYGULANMAZSA ŞİİR YAZAMAZ... GERÇEKLERİ GÖRMEZSE ŞAİR OLAMAZ...
iki dizeyle çok şeyi anlatmışsınız. demek ki iki dize de insanı çok şeyler anlatabiliyormuş. tıpkı iki gözün insana bazen çok şeyler anlattığı gibi. tebrikler ve saygılarımla.
İNSAN DUYGULANMAZSA ŞİİR YAZAMAZ... GERÇEKLERİ GÖRMEZSE ŞAİR OLAMAZ... -------------***-------------- Gerçekten doğru bir tespitte bulunmuş şiiriniz. Duygusu olmayanlar,gerçekleri göremeyenler: bırakın şiir yazmayı, şair olmayı;merhamet denen unsur'dan da yoksun olurlar. Yüreğinize sağlık.Tebrikler...
Şairlik Allah'tan lütuftur bence Şair Hakkı hakikati yazmalı önce Şiir yazmak bazısına işkence Herkesin yazdığı şiir olamaz Gerçeği görmeyen şair olamaz
güzel ve kısa yazınızı tebrik eder devamını beklerim....
şair adamın kristal dudakları bütün ışıkları kırmalı sözlerinde ve sımsıcak bakışları olmalı bütün çocuklar barınmalı gözlerinde
şair adamın çiçeklenmiş yumrukları olmalı soylu kavgalar yeşermeli ellerinde ve bütün mazlumlara yetecek taştan omuzları olmalı karanlıkları ışığa taşımalı direndiğinde
şair adamın kavruk bir yüreği savruk bir türküsü sigarası demli çayı uğrunda sabahladığı mavi bir hikayesi olmalı herkesten sakladığı
diyesim geldi...
doğrudur efendim...