(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ELVEDA DOSTLARIM * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ELVEDA DOSTLARIM * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu aşkı sevdayı ben mi yaşadım? bence yalan, Bu sözler bana mı ait inanamadım, bence roman, Ruhum ne aşklar yaşatmış yüreğimde habersiz, Cezayı bedene, acıyı gülene, çileyi sevene çektirdi, inanamadım
Şiirnizin başlığını görünce çok şaşırdım ve içeriğini okuduğumda da gerçekten ayrılmaya karar verdiğinizi anladım.
Neden ne için bilmiyorum ama ben şairlerin kaleminden ve dizelerinden ayrı kalabileceğiniz hiç düşünemiyorum ve o nednle de sizin bizlerden ayrılacağınızı sanmıyorum ya da öyle umut ediyorum.
Ben yeni geldim aranıza daha dört ayulık bir geçmişim var burada ve yeni bulduğum şir dostlarımı kaybetmek beni gerçektn çok üzüyor. Umarım gitmez ve kalırsınız ve umarım yine şiirleriniz ile birlikte olabiliriz.
Şiiriniz çok güzelde üstadım hayırdır nereye gidiyorsunuz. Şair gidermi.Şiir bitermi hiç. Her nekadar gidiyorum desenizde bizler izler vermiyoruz. Başarılı eserinizi kutlarım. Ve nice nice şiirlerinizi paylaşmayı diliyorum. Selam ve saygımla.
Bu sözler bana mı ait inanamadım, bence roman,
Ruhum ne aşklar yaşatmış yüreğimde habersiz,
Cezayı bedene, acıyı gülene, çileyi sevene çektirdi, inanamadım
Tebrik ederim. Dünyada her şey yalan.