(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....21 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....21 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfamı ziyaret eden ve birbirinden değerli yorumlarını bırakan değerli şiir dostlarına teşekkür ediyor herkese Sağlık sıhhat esenlikler diliyorum . Allah'a c.c. emanet olunuz..
yüreğinize sağlık.... gerçekler geçmişten beri hep sabit kalmış gibi duruyor...sanki hiç değişmemiş...aslında değişiyor ama iyi yönde mi kötü yönde mi ... burasını çözümlememiz lazım... görünen kötüye gittiği bazı değerlerin... inşallah iyiye doğru yol alır... yüreğinize sağlık Allah razı olsun...
Harika .... Cok güzel vurmussunuz gercekleri tam hedefinden.... Kurgusu ve icerikliligi ile sahane bir siir okudum ... Ben de hala bekliyorum.... Ömür zaten hep beklemekle gecmiyormu??? Kimimiz gidipte dönmeyini,sözü verilipte yerine getirilmeyeni,kimimiz yazda kisi,kimimiz sonbaharinda bahari.. yani hep beklemekle gecmiyormu ömrümüz..?? hep birseyler umudumuzdur... iyiki o umudumuza kimse engel koyamiyor ve en güzelide elimizden kimse alamiyor... Beklentilerimize kavusamasakta,umut bizim,bizde... yasama baglayan en güzel sey Umut....... Cok senedir bekledim, insallah siz cok beklemezsiniz gönüldostum... sevgiler yüreginize , Umudu kaybetmemeniz dileklerimle....
ne bekleyeceğim ya conileri o insanları onların ayşe fatma olacağı günü bekliyorum ben ve bundan da eminim üstadım teşekkürler güzel düşünceli şiiriniz için
Ziyaretinize ve değerli yorumunuza teşekkür ediyorum . yaptığınız yoruma katılıyorum ben de işin imkansızlığını vurgulamak için böyle bir ifade kullandım . Tekrar teşekkürler değerli şiirdostu . Sağlık ve esenlik dileklerimle , selamlarımı sunuyorum Allah'a c.c. emanet
bırakan değerli şiir dostlarına teşekkür ediyor herkese
Sağlık sıhhat esenlikler diliyorum . Allah'a c.c. emanet olunuz..