Bu gece yine seni anlattım durdum Boş odamda senin hayalini kurup yaşamayı… Her odama çekildiğimde hıçkırarak ağlamayı Ve her sabah kalktığımda…
Sanki yanımda sen varsın gibi Hayalinle uyumayı… Ama her gece resmini öperek yatıyorum Belki sabah yanımda olursun diye Başucuma gelip…
Başımı okşarsın diye Hep bunları hayal ettim Ve her zaman içimde bir umut vardı Sen kiminle olursan ol Bir gün yine benim olacaksın Ve eskisi gibi mutlu…
Belki şimdi sen beni düşünmüyorsun Belki de umurunda bile değilim Ama sana söyleyeceğim bir şey var Seni Seviyorum…. Ama karşına geçip Seni seviyorum demeye korkuyorum….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ ODAMA SENİ ANLATTIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ ODAMA SENİ ANLATTIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başımı okşarsın diye Hep bunları hayal ettim Ve her zaman içimde bir umut vardı Sen kiminle olursan ol Bir gün yine benim olacaksın Ve eskisi gibi mutlu…
...................
Sırf sabah tez olsun diye Anlatıyorum bu hikayeyi Bir ırmak yavrusuna Deniz nasıl tarif edilirse Öyle anlatıyorum Nefesim esiyor dumanında dağların Okşayabilir mi diye saçlarını Zaten yok aşıkların
İlk önce hoşgeldin arkadaşım , Şiirini çok beğendim sade doğal bir şiir ayrıllıktan bahsetmişsin eğer o seni takmıyorsa sen hiç üzülme ve değersiz insana da sevdiğini söyleme. Kalemin daim olsun.
Hoş geldin Sevgili Esracığım; Tiyatrodan sonra burada da birlikteyiz, işte! Sevdana boyamışsın şiiri, ancak sade, doğal ve içten anlatımın akışı rahatlatmış, rahat okunuyor şiirin, sesi de hoş. Tümden Emeğine sağlıkEsracığım. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Güzel ve duyarlı dizelerinizden dolayı kutlarım.emeğinize sağlık.