(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖYDEN HABERLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖYDEN HABERLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birşey alıyorsan, emir alırsın. Vatanın gidiyor, yurtsuz kalırsın. Hamdolsun demişler, adam sanırsın. Türk düşmanları, meydan arıyor.
Oğuz boyum, Türkmen soyum nerede. Bağlarlar başımı, zinhâr karada. Ülkem satılıktır, böyle arada. Din bezirganları, afyon sarıyor..............Kardelen26
Güzel bir şiir ve emeğiniz yağlı olsun, Mercimekli bulgur pilavı koktu burnuma.! Tereyağlı ve yanında da yufka ekmek. bir baş da soğan. Eski lezzetleri arar olduk be üstad. Kutlarım güzel şiirinizi. Saygılar.
kardelen26 tarafından 10/24/2008 12:38:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çalışıp kazanmak eski adetti, Şimdikiler çalışmadan haketti, Çoğu helal rızıklardan çarketti, Dilenme furyası başladı gardaş, ------------------------------------Dört dörtlük anlamlı şiirini tüm kalbimle destekler,selam ve saygılarımı iletirim'..
Vallah fukaranın hali haraptır Köylü garibandır hakka turaptır Gördüğümüz düşün çoğu seraptır Yollar çamur sular akmıyor köyde
Efendi dediler millete birde Kendini kurtarmaz ekin biç sürde Atılan tohumlar ezelden gürde Devletlü yüzüne bakmıyor köyde
sap tarlada kaldı saman yetmedi Güpresiz tarlada tohum bitmedi Meyveyi kış vurdu sağlam tutmadı Emekler zay oldu çıkmıyor köyde
Köyler hep perişan hep çalışan çalışmak güzelde kazanamayan şimdi köyden geliyordum açtım ki şiiriniz mısırçıkarmış zavallılar yaş daha sermiş kurutuyorlar bir sağnak geldi koşuştuk eli tutaan ne bulduksa topladık kapattık üstünü acıyor zavallı amanın cillenecek ara gidecek emeğidir yıllık ha satsan kim bakar yüzüne binderede su getirir efendinin malına tamda yeriydi açtım sayfanızı bir kaç kıtada ben ekledim müsadenizle kaleminiz daim olsun.