(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAMAM SENİ ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAMAM SENİ ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şairim şiiriniz enfes olmuş okadar etkilendim velakkin sizde biliyorsunuz ki o kadar aşıksınız ki size şiir yazdırmış yani umutamazsınız asla unutulmaz değilmi sevgilerimle sami.
Arife hanım, Şiirlerinizi okurken kendi hüzünümün içine düşüyorum..Öyle sıcak ve samimi ki, şiiri eleştirmek işime gelmiyor..Sitemle karışık bir ''Git'' söylevi ve anlatımı beni hep duyğulandırır..Git derken Gel der gibi bu dyğu sarar içimi..İşte ben bu şiirde onu buluyorum..Ama şairin o anki duyğusunu ve hassasiyetini kimse bilemez..Kutlarım ve içtenliğmle güzel günleriniz olsun derim..
Acı vererek gidenin ardından,iyikide gitmiş deriz, Ya sonra ? işte o zaman acılar içinde vuslatı ararız. Her şey gönlünüz gibi olur ,tıpkı mısralarınızda ki gibi. Güzel bir duygu ifadesiydi şiiriniz. Selam ve saygılar
Not:Biraz da hece sayısına dikkat edilirse çok güzel mısralar dökülür kaleminizden.
Gülmeyi unutmuştum sen varken Hayata küsmüştüm sen yanımdayken Şimdi bırakıp giden sen oldun Aramam artık cık hayatımdan ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Hayata küsmüş gönüllere kucak dolusu güller sunuyorum.. saygılar efendim.
Ne güzelmiş sensiz bir hayat yaşamak Gülümseyerek etrafa sevgiyle bakmak Sevdiklerimi yanımda bulmak Çok mutluyum seni artık aramam
Hayat güzel yaşamasını bilmek Yaşananları unuttum sevgiyi bulmak Gidenin ardından yok artık ağlamak Giden sen oldun artık inan aramam *** """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" EN DOĞRUSUNU VE EN GÜZELİNİ SÖYLEMİŞSİNİZ ŞİİRİNİZDE. AH! BİR DE HÜKMEDEBİLSEK ŞU DELİ YÜREKLERİMİZE... """"""""""""""""""""""""""""""""""""""ŞAİR07""""""""""""""""""""""SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
Hece şiirlerinde bu şiirinizdeki yani 6,5lik görünüşte fakat sonradan 13 ,ve onikiye dönüyor biraz daha dikkatli davranıp yazdıgınız zaman güzel şiirler çıkar mutlaka ortaya bu şiiriniz serbes yazılmış olsaydı bu yorumu yazmak zorunda kalmayacaktım şiirdeki anlatım ve ifadeler daha zengin ve güçlü olmalı diyorum bence biraz daha candan emek vererek saygılarımla
Dünyayı başıma yıkıp giden sendin Artık seni hic aramam unut beni Beni düşünmeden karar veren sendin Bitti artık sevğin aramam seni ======= Yazan yüreğine sağlık... Selamlar...
Gülmeyi unutmuştum sen varken Hayata küşmüştüm sen yanımdayken Şimdi bırakıp giden sen oldun Aramam artık cık hayatımdan __________________________ Bizler hayatımızın rollerini oynuyoruz, bu rolde bizi üzenleri oyunun dişına alma hakkımızda var.. Şiirinizde bu hakkınızı kullanmışsınız zevkle okudum efendim.. Tebrikler.. Yüreğiniz kaleminiz daim olsun...Saygılarımla
Verilen hüzünlerin, acıların ve kederlerin birikimi ile hüzün dağları oluşan gönülden damlayanlar sitem olup sayfalara dökülmüş, kutlarım güzel ve hüzünlü şiirinizi. Saygılarımla.