(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* İNSANLIK İKİMİZDEN KURULSA * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* İNSANLIK İKİMİZDEN KURULSA * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi dizenizi alıp yorumlasam hangi kıtasınızı alıp " bunu yapmayın" desem. Tam bir burukluk sardı içimi ve hiç bir kelimeyi bir diğerinden ayırmak mümkün olmadı.
İhanet öylesine acı ve öylesine kötü bir duygu ki, bunu yaşayanlar gerçek anlamda çok iyi bilirler.
Ben sessiz kaldım bu dizeler karşısnda oysa ne çok sanırdım kelimelarimin. Anladım ki bazı şiirler karşısında tüm kelimeler, namlunun ucundaki kurşunlar gibi tutukluk yapıyormuş.
Kaleminizi kutluyorum ama yüreğinizdeki hüzünlerin yok omasını dileyerek. Saygılar yüreğinize
onurumsun tarafından 10/23/2008 8:29:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yalana alıştım, senin yüzünden, Aşk bahçeme kule, diktim hüzünden, Ateşlerim sönse, sulu gözünden, Yağmur olup bana yağmasın derim!
Toprağı özleyen, ak sümbül olsam, Altın saksılarda toprağım olsan, Kavuşmazsa tenim, yok olacaksam, Yinede toprağa koymayın derim!
Baharıma güneş olsada yüzün, Onsuz şu kalbimi kaplasa hüzün, Sürünsem yerlerde kör olsa gözüm, Ömrümce yüzünü görmesem derim!
İnsanlık yeniden, ikimizden kurulsa, Yürümem oradan, yolum buyusa, Kabul etmeyip de, idam olursam, Yinede bedenim, yok olsun derim!
Oooof of...Mükemmeldi şiir dostu.Seçkilerime aldım bu harika dizelerinizi...Zaman zaman ihanetler, her şeyden, yaşamaktan bile soğutur yüreklerimizi...Mert'çe yaşanmalı oysa ki her şey... Bitmişlikler varsa, insanca, dostça ayrılmasını da bilmeli.Oysa ki, birliktelikler sürerken ihanetler, yaşanabilecek en acı, katlanması da imkansız kötülüklerdir... Bu güzelim kalem hiç susmasın.Mutluluk gölgeniz olsun, hiç ayrılmasın yanınızdan.Sevgilerimle.
Onsuz şu kalbimi kaplasa hüzün,
Sürünsem yerlerde kör olsa gözüm,
Ömrümce yüzünü görmesem derim!
İnsanlık yeniden, ikimizden kurulsa,
Yürümem oradan, yolum buyusa,
Kabul etmeyip de, idam olursam,
Yinede bedenim, yok olsun derim!
güzel gelişme gösteren bir kalem biraz daha gayret iyiye gidiyorsunuz
selamlarımla