Çare midir? Ağlayıp, üzülmek kadere Giden gitmiş... Kalan kalmış, ne çıkar? Verebilir mi zaman geçenleri? Mutlu, güzel günlerini... Hüzün yine pusuda Ay karanlık, ay gece! Ay sessiz! Çaresiz... Unut gitsin iyisimi... Çare değil ağlamak Haykırmak dünyaya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUT GİTSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUT GİTSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KEŞKE UNUTMAK KOLAY OLSA.ACILAR BUNCA İNSAN TÜKETMEMİŞ VE TÜKENMEMİŞTİR NE KADAR UNUTTUK DESEKTE KALBİMİZİN SIZLADIĞINA BİNLERCE ŞAHİT OLUYORUZ GÜZEL ŞİİRİN TEBRİKLER
Ay sessiz! Çaresiz... Unut gitsin iyisimi... Çare değil ağlamak ********************************* Güzel bir mesaj.Umudu olan şairlere rastlamak çok güzel.
Çare midir? Ağlayıp, üzülmek kadere Giden gitmiş... Kalan kalmış, ne çıkar? Verebilir mi zaman geçenleri? Mutlu, güzel günlerini... Hüzün yine pusuda Ay karanlık, ay gece! Ay sessiz! Çaresiz... Unut gitsin iyisimi... Çare değil ağlamak Haykırmak dünyaya
Ağlamak çare değil, her şey çözülmeli mantıkla ama duygusallık çoksa buda zordur be Aynur yüreğine sağlık güzel dizelerdi kutluyorum...
Çare midir? Ağlayıp, üzülmek kadere Giden gitmiş... Kalan kalmış, ne çıkar? Verebilir mi zaman geçenleri? Mutlu, güzel günlerini... Hüzün yine pusuda Ay karanlık, ay gece! Ay sessiz! Çaresiz... Unut gitsin iyisimi... Çare değil ağlamak
Aglamak care degil ama siir agliyordu... Yasanana sitem kadar icten bir siirdi. Kutlarim yüreginizi, sayfaniza gelmekten cok mutlu oldum.Sevgiler...
Nur doğar yüreklerde yeniden Eser kalmaz, o hüzünlü maziden. Düşen her damla, gözden yanağa, Nurdan bir parça olur. Kahretmek niye ki ağlamaya. Gidip yansırsa ay'a Ne olur? Ay+ parça = Ay-nur
Duygu yüklü bir şiir, kutluyor, sevgi ve saygılar sunuyorum.
her duygunun aritmediğinden maya çalıp yaşamak gerek.. ağlamadan gözyaşının rengini tadını ve acısını bir başkasından öğrenemzsin.. ve yalnız kalmadan hüznü bilemezsin..her duygunun anlamı ve yaşattığı hisler yaşattığı olaylara ve karakterlere paralel olarak güzel yada çirkin sayılabilir...acı eğer değerli olan için çekiliyorsa güzeldir.. yada hüzün önemli biri için göze alınıyorsa anlamlıdır..