(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACI HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACI HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BABİDİM 'e katılıyorum insanlar kadere kabahat bulmamalı seçimlerimiz hatalıda olsa bedelinede isyan etmemek gerekir mutlka o derslerde de ruhun olgunlaşması için bir fayda vardır emeğinize sağlık
Bence Kader Takdiri İlahinin yazdığı alın yazısı.İşte bu.Değiştirmek ne mümkün?Biz kullar için olayı? Kaderi insan kendi yaratırmış.Bunlar sadece mış-mış lar.Büyük lokma yutup büyük söz konuşmamak gerektir. Bizi yaratan Allahtır.Ona sığınırız.
Bir yanlıştın sen Sabır taşıydım ben Her şey kader’den.
Sahi ,herşey kader mi ? Yoksa o bir sığınma noktası mı. Bu konuyu hep bir ikilem olarak görmüşümdür hayatta. hani deriz ya insan kaderini de kendisi yaratır. Acabalarım var hep bu hususta. başarılar diliyorum. Düşündürdünüz.
Bence Kader Takdiri İlahinin yazdığı alın yazısı.İşte bu.Değiştirmek ne mümkün?Biz kullar için olayı? Kaderi insan kendi yaratırmış.Bunlar sadece mış-mış lar.Büyük lokma yutup büyük söz konuşmamak gerektir. Bizi yaratan Allahtır.Ona sığınırız. Selamlar...
Şiurun güzel olmiş da
Bileymisun sen guzel yazıysun
Allahuma emanet ettum seni
Selamlarumla da....