(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sakinlik hayra alamet değil Körebe, elim sende, saklambaç bize göre eski oyunlar Bir bakardi gülümseyişi siner kuytularına Keskin duruşuyla ayak direr aşk, iner yamaçlarına Kum yığını tepelerim düşer kıyılarına Sızar bakışların, gün titrer, el uzanır, ak elbiseli bir güvercin gibi havalanır gönül Al basmalar bezeli dilek ağacı bilip konar dallarına kollarının. %%%%%%%%%%%%%%%%%%
BÜYÜK BİR HEYKELTIRAŞIN MÜKEMMEL BİR SANAT ESERİ YAPMAK İÇİN VARINI YOĞUNU ORTAYA KOYUP BİTKİN DÜŞMÜŞ HALİNİ YANSITIYORSUNUZ...ŞU HEYKELİ BİRAZ DAHA YONTABİLSENİZ BAK NE KADAR MUTLU OLURSUNUZ...
Öznur Hanım uğradığınız büyük haksızlığa gerçekten üzüldüm.Sizin gibi değerli, örnek alınacak bir kalemin böyle bir eleştiriye uğraması hayret verici... Bu büyük saygısızlığı kınıyorum.
ve tabi buradaki sevgili dostlarıma kullandığınız sözle de haddinizi bir hayli aşmışsınız. Eleştirinin manasını bu tarz had aşma sanıyorsanız öğrenmeniz gereken çok şey var. Hele de kendi şiirlerinde iki kelimeyi doğru yazamayan birinin ego tatmini olamaz benim şiirlerim ve dostlarımın maruz kaldığı edep dışı tavra asla izin vermem. Kendinize geliniz! sizi sayfamdan men ediyorum daha fazla muhatap almaya lüzum görmeden.
Ne kadar sakinsem o kadar deli eser başımda rüzgarın aslında, bilmezsin Ne kadar susturalıysa dilim, o kadar kan ağlamaktadır yüreğim Ne kadar uzak görünürse başım bulutlarından, o kadar düşmüştür omuzuna, görmezsin.
Ne kadar sakinsem o kadar deli eser başımda rüzgarın aslında, bilmezsin Ne kadar susturalıysa dilim, o kadar kan ağlamaktadır yüreğim Ne kadar uzak görünürse başım bulutlarından, o kadar düşmüştür omuzuna, görmezsin.
Kum yığını tepelerim düşer kıyılarına Sızar bakışların, gün titrer, el uzanır, ak elbiseli bir güvercin gibi havalanır gönül Al basmalar bezeli dilek ağacı bilip konar dallarına kollarının.
Tek kelime Nefisti.Gönül gözümdeydi titreten dizeler. Kutluyorum.Sevgilerimle...
Ne kadar sakinsem o kadar deli eser başımda rüzgarın aslında, bilmezsin Ne kadar susturalıysa dilim, o kadar kan ağlamaktadır yüreğim Ne kadar uzak görünürse başım bulutlarından, o kadar düşmüştür omuzuna, görmezsin.
ne yüreğin kan ağlasın ne söyleyen dilin sussun ne kadar uzakta olsa sevdalar yine yürektedir sevgili dost.Omuzuna düşen başı elbet görecektir sevilen yürek..
selamlarımla...