(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sıradan akrostijlerin çok üzerinde, hatta kıyas tutması olanaksız bir güzellikte oluşu mest etti beni.. ne bebeğin gelişi, ne de yeni özlemleri şiirin, bu kadar kalbe dokunmazdı böyle içten yazmasaydın..
Kutladım efendim bu güzel yüreği, yorum mu? işte şiir gibi: "A rınmanın deminde ruh giyerek bedeni, arar da gerçeğini çallanarak dört yana R engi önce kırmızı, turuncudan, sarıya, sonra yeşilden mavi, en son da döner mora I şıldar son deminde, dem ki o dem narı beyzanın vakti N e heva heves kalır, dil susar, göz açılır, sırlar düşer aynadan... "
ismiyle müsemma manayı yükleniş mısralar.. ve arınmasını dilediğimiz yürekler arı duru bir yüreğe görmeye çalışırken hoşgeldin gözlerde ki mavi gülümseme...
hani diyorlardı ya durdum diye:))) evet durdum bu şiirde... çıkmam zor olacak.. zira şiirlere ilham olacak özellikte bana göre..
A çıldı göbeğin kilidi salındı sevincin gökyüzü N ur bir güleçlikle bezendi insan yüreği N azarlaşmasın mutluluk gülüşü, sustum E llerini ver dost mutluluğun mutluluğum A nne yine anne ne oldu iki anne :) N asıl geçti habersiz yıllar özümüzü büyüterek N ar tadı ağacının meyvesi her dişi sevgi E skitmesin yaşam mutlu günlerinizi.
Güzel dostum Arın’dın ardındık bizde şiirinde… Hem sevginin ilk merhabasını yapan o küçücük yürekle sevgilerle Şiirle kal
ilk çığlıktırda ardında ne çığlıklar barındırı kimse bilemez bir muamma...tebrikler şiirinize...çok güzeldi her zaman ki tadında...saygı ve sevgiyle kalın...
ne bebeğin gelişi,
ne de yeni özlemleri şiirin,
bu kadar kalbe dokunmazdı
böyle içten yazmasaydın..
teşekkür ederim bu güzellik için..