Romantik ve duygusal gençlik yıllarımıza yolculuğa davet ediyorum tüm dostları...
Yılın dört mevsiminde aşkı yaşamak… Aşkı yaşabilmek… Hepsinde ayrı ___ ayrı güzel olsa gerek. İlk mevsim olan kış, Buz gibidir dışarısı… Fakat… Sıcacık yorganın altın da… Sıcacık sobanın karşısında, Bir başkadır sevgiliyi düşünmek düşlemek. Yağan her damla yağmuru… Sevgilinin gözyaşlarına benzetirsiniz... Sevgilinin gözyaşlarından yüreğiniz ıslanır da… İçten__içe sevda ateşinden yanarsınız. Peki ya… Karlar prensi ve prensesinin, Birlikte dans ederek… Kristalinize kar tanelerini… Yeryüzüne serpmesine ne demeli? Beyaz saflığın simgesi… Beyaz ışığın, aydınlığın imgesi, Hayale dalarsınız… Dans ederken kar taneleri. Sevdiğinizi düşünmekten, Sıcacık olur yüreğiniz, bedeniniz. Düşünürsünüz… Karlar üzerinde sevgilinizle… Elele kol kola yürüdüğünüzü… Ahhh! Nasıl da zevk verir insana, Buz gibi havada yan yana yürümek, yürüyebilmek. Karlar üzerin de kalan… Ayak izlerinize bakarak kahkalarla gülersiniz… Kendi kendinize içten içe konuşursunuz, Yüreğinizde ki aşkın da… Böylesine derin izler bırakacağını… Ölene kadar da… O izleri kalbinizde taşıyacağınızı düşünür… Mutlu bir tebessümle gülümseyerek… ______Başınızı yana eğip teyit edersiniz. Parklarda ki soğuk çay bahçelerinde… Sıcacık saleplerinizi yudumlarken, Salebin üzerinde ki tarçının… Aromik kokusu… Sanki sarhoş eder her ikinizi. Ellerinizin morluğunu… Soğukta yanaklarınızın çatlaklığını… Ayaklarınızın buz gibi kaskatı oluşunu… Hiç duymazsınız, Yüreğinizin sıcaklığından duyamazsınız… Soğuktan vücudunuzun titremesine, Hiç ama hiç aldırmazsınız. Sevdiğiniz yanınızdadır ya… Tüm dünya vız gelir insana. İşte bu… __Dört mevsimden biri olan… ___Soğuk… _______Karlı bir kış günün de Aşkı yaşamak… Sevda rüzgârına kapılarak aşkı yaşayabilmektir, Oy! Oy! Oy! Oy ki ne Oy!
18.10.2008 Nesrin NAZ(Karaduman)
NOT:Sizleri anılarda yolculuğa davet ediyorum dostlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRT MEVSİM DE AŞKI YAŞAMAK-I (KIŞ-ŞİTA) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRT MEVSİM DE AŞKI YAŞAMAK-I (KIŞ-ŞİTA) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karlı bir kış günü, seven bir yürek sevgiyle okşanmış olmalı ki, bir bardak salep ve üzerine serpilen tarçının o dilde bırakmış olduğu buğulu lezzeti hatıraları arasından çıkarıp güzel sayfada bizlerle paylaştırmıştır. Bir ömrün son mevsimi olarak kabul edilen kış ayı, bir önceki mevsim hazân mevsimidir. Hüzünlerin harman olduğu mevsim olmasına rağmen o hüzün çiçekleri bazen bir sevgi ıışığı görüp açabilmektedir. Güzel bir şiir okudum güzel sayfanızdan. Bizim öyle lüks bir hatıramız olamadı, sevgi babında. Sadece ve sadece hüzünleri toplamış olmalıyım ki, hala tükenmediler. Kutlarım güzel şiirinizi, saygılar sunarım,
İşte bu… __Dört mevsimden biri olan… ___Soğuk… _______Karlı bir kış günün de Aşkı yaşamak… Sevda rüzgârına kapılarak aşkı yaşayabilmektir, Oy! Oy! Oy! Oy ki ne Oy!
Şiiriniz bana 2 anımı hatırlattı günün ilk tebessümü sayenizde oluştu yüzümde :) Biri çoçuklukluguma dair Biride koca bebekligime dair :) Hissederek yazan yüreginize sağlık ve hatırlatıp anımsattıgınız günler içinde ayrıca teşekkür ederim .Saygılar.
İşte bu… __Dört mevsimden biri olan… ___Soğuk… _______Karlı bir kış günün de Aşkı yaşamak… Sevda rüzgârına kapılarak aşkı yaşayabilmektir, Oy! Oy! Oy! Oy ki ne Oy!
18.10.2008 Nesrin NAZ(Karaduman)
NOT:Sizleri anılarda yolculuğa davet ediyorum dostlar
dört mevsim aşkı zaten yaşıyoruz... siz bunun bir yıla sığanını anlatmışsınız ama tanrı insan bunu ömrü boyuncada yaşatıyor hatta günde yaşatıyor şöyle anlatayım an'da yaşanan aşkın dört mevsimini çalışıyorsunuz o geliyor aklınıza yüreğinizi bahar çiçekleri kaplıyor sonra onla yaşadığınız dün gece geliyor sıcak yaz meltemleri esiyor sonra siz olmadan şu anda ne yaptığını düşünüyorsunuz sonbahar hazanını yaşıyorsunuz ve sonra şu an yanında olmamanın soğukluğu tokat gibi çarpıyor yüreğinize ısınmak için onu istiyorsunuz işte anda yaşanan dört mevsimlik aşk... yanılıyormuyum acaba.... sanmıyorum tebrikler tekrar ben yolculuğu böyle yaptım.....
__Dört mevsimden biri olan… ___Soğuk… _______Karlı bir kış günün de Aşkı yaşamak… Sevda rüzgârına kapılarak aşkı yaşayabilmektir, Oy! Oy! Oy! Oy ki ne Oy!