Hangi Şehre gitsek seni görürüz Camii’lerin, Sarayların, Kasırların, Hisarların muhteşem! Eserlerini nakış gibi işledin, ebrû gibi süsledin Dünya gıpta ile bakar sana büyüksün Osmânlı!...
Gelipte bir görsen, Milletlerin Adaletsizliğini işkencelerini Kardeş kardeşini öldürüyor, mahsun bütün gönüller Yağmalandı mabedlerimiz Bosnâ, Filistin, Lübnân, Irâk...!! Asırlar geçse de insanlar Adaletine muhtaç Osmânlı!...
Ne sömürdün ne sömürüldün Dünya’ya sen bakardın, Amerika’ya silah satardın Krallar önünde diz çöker, Üç Düvele at koşardın Kafirler kana doymuyor, Dünya sensiz perişan Osmânlı!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
♥♥ Osmânlı ♥♥ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
♥♥ Osmânlı ♥♥ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu ne ...bu kadar derinden girilir mi şiirin dünyasından düşünce dünyasına.ruhları bu kadar ezer mi kelimeler...osmanlı mirasından ülkemiz mirasına heyhat...geldiğimiz noktaya bakınca içi burkuluyor,öfke duyuyor insan..öfke... sizi kutluyorum,alkışlıyorum şiiriniz için...
Ne sömürdün ne sömürüldün Osmânlı! Dünyâ''ya sen bakardın, Amerika''ya silah satardın, Krallar önünde diz çöker, yedi düvele At koşardın. Kâfirler kana doymuyor, dünya sensiz perişân Osmânlı! ************************************** ATALARIMIZ BOŞUNA DEMEMİŞLER :"KEL ÖLÜR SIRMA SAÇLI OLUR;KÖR ÖLÜR BADEM GÖZLÜ OLUR!" OSMANLIYI BİZANS-ROMA KÜLTÜRÜ DIŞARIDAN BİZ İÇERİDEN YIKTIK.O KADAR BÜYÜK ÇINARDI Kİ BİRÇOĞUMUZ BUNA MÜSLÜMAN DEVLETLER DE DAHİL ALTINDA KALDIK. İNŞALLAH AYNI OYUNA BİR DAHA GELMEYİZ.TÜRK-KÜRT VE ALEVİ-SÜNNİ AZINLIK DİYE YENİDEN TAZMİNAT KAFASIYLA TÜRKİYE'Yİ YIKMAYA ÇALIŞANLARA KARŞI UYANIK OLALIM.
evet atalarımız tarihte hak adaleti yaymışlar ve mühürlerini bırakmışlar hakkın ve adaletin saygılarımla o yüreğe kaleme sonsuz saygılarımla saygılar gönül dostum