İNTİHALCİ MÜTEŞAİR ✍️Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Şimdi müteşâir çoğalıp şâir azaldı / Yok öyle değil şâirin ancak adı kaldı (Şâir Eşref’ten)
müteşâir: şâirlik taslayan BEN KANDAN ELBİSE GİYDİM HİÇ DEĞİŞTİRSİNLER İSTEMEZDİM *Kendinden birşeyler kattın *Güzelleştirdin ölümü de *Ellerinin içiyle aydınlattın *Ölüm ne demektir anladım *Yer değiştiren ben değildim *Farklılaşan sendin *Sendin bana gelen aynalarla Sendin bana gelen sendin *Artık ölebilirdim *Bütün İstanbul şahidim *Ben kandan elbiseler giydim *Bundan senin haberin var mı SEZAİ KARAKOÇ İNTİHAL YAPILAN ŞİİR: SENİN HABERİN VAR MI? *Kendinden bir şeyler kattın, her şeyde sen vardın, *ölüm bile güzelleşti ellerinin dokunuşuyla. *Avuçlarının içiyle aydınlattın, *karanlık ne demekmiş, o an anladım. Ölümün soğuk yüzü değilmiş mesele, *yer değiştiren ben değil, *farklılaşan sendin, *sendin bana gelen aynalarla, sendin her gölgede beliren, *artık ölebilirdim, zaten her şeyin sonuna geldim. *Bütün İstanbul şahidim, şahidim bu kanlı sokaklar, *ben kandan elbiseler giydim, geceler boyu susan rüzgarın tenimde bıraktığı iz, belki de senin eserindi. Sana söyleyemedim, *bundan senin haberin var mı? NOT: SEZAİ KARAKOÇ’a ait şiirin tamamı ismi kesinlikle belirtilmeden intihal yapılmış olup ilgili bölümler * ile işaretlenmiştir. Şairin ismi belirtilmiş olsa bile şiirin tümü tamamen kullanılmış olduğu için bariz bir intihal örneğidir. Ayrıca şiirin değiştirilmeden önceki başlığı "BEN KANDAN ELBİSELER GİYDİM" şeklinde içeriği gibi şiirin ismine benzer şekilde yazılmıştı)
|
O kadar ciddi bir girişten sonra,
Şiirin hikayesiyle falan.
Sonra çok güldürdün üstadım.
İyi yazmalar. :)
Şaka bir yana maalesef bir iki kelimesini değiştirerek kendi şiiriymiş gibi yazanlar var.
Amaç kendini tatmin midir veya maddi bir çıkar elde etmek midir bilemem.
Çok güzel bir şiir olmuş tebrik ederim.
Selam ve saygılar.