(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TRUMP vs KAMALA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TRUMP vs KAMALA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizin başlığını görünce okumak istemedim önce ama daha sonra bir şey çekti içine okuyunca iyi ki okudum dedim yine kıymetli hocam. her ne kadar başlık itici gelse de şiir çok güzel duygu dolu günümüz problemlerini anlatan güzel bir şiirdi tebrik ediyorum selam ve saygılar
Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler dileğiyle.
"Ha Trump olmuş ha Kamala Gelse bile ne fark eder?..." derken çok haklısınız değerli üstadım, Çünkü 2009 yılında ABD'nin 44'üncü Başkanı olarak seçilen Barack Hüseyin Obama için Van’ın Gürpınar İlçesi Çavuştepe Köyü sakinlerince 8 Kas 2008 tarihinde, cuma namazından sonra köy meydanında 44 kurban kesip davul zurna eşliğinde halaylar çekilmemiş miydi? Türkiye için sonuç ne oldu ne değişti? hiç bir şey, şimdi ne değişecek ki? (Olursa kişisel yararlar hariç) demek lazım . Atalarımız dururken dememiştir. Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur diye. Bence de ABD politikaları hiç bir şekilde kolay kolay değişmeyecektir. Bu böyle biline. Kaleminiz daim ilhamınız bol olsun, nicelerine diyor esenlikler diliyorum.
Benim anlatmak istediğim de buydu, çok bariz bir örnekle açıklamışsınız, sizin de belirttiğiniz gibi "Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur" sözü boşuna söylenmemiştir. Hislerime tercüman olan ve her zaman onur veren değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Her zaman onur veren değerli yorumunuz ve muhteşem güzellikteki dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Çok güzeldi Harikaydı, etkileyiciyd,ı,çok doğru, Allah razı ols,un , gerçek vardı,sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
okumak istemedim önce
ama daha sonra bir şey çekti içine
okuyunca iyi ki okudum dedim yine kıymetli hocam.
her ne kadar başlık itici gelse de
şiir çok güzel duygu dolu günümüz problemlerini anlatan güzel bir şiirdi
tebrik ediyorum
selam ve saygılar