Herkes aynı düşünmek zorunda mı acaba Size mavi görünen belki bana karadır Kardeşliğin yolunda boşa gider tüm çaba Gönül kırmak daima içimizde yaradır..
Medeni bir yaşamda insan insan olmalı Mevlâna Yunus Emre bize kardeşlik diyor Atadan şiarımız gönül yapıp almalı Türkler hep böyle görmüş böylece de biliyor..
Gani gönüllüyüz biz bizde kibir bulunmaz Büyük küçük aynıdır, aynıdır zengin fakir Ne oldum dememeli delisi de olunmaz.. Kimse küçük görülmez, değildir asla hakir..
Bir öfke nöbetinde çatılmasın kaşımız Bağırıp durmayalım muhatabı insandır Çocuk da değiliz biz altmış yetmiş yaşımız Kimse üvey değildir vatanımda bir candır..
Vatanımız Türkiye Türk yazıyor ünümüz Kalbimizde yerini başka bir şey alamaz Yüzyıl önce çizilmiş belli bizim yönümüz Atatürk’ün yolundan başka bir yol olamaz..
Biliriz ki kardeşler, birbirini terk etmez, Hiçbirimiz tek değil, siz milyon milyon deyin Adı Suat Zobu’dur, Ahmet Mehmet fark etmez, Bilirim var burada bin bin Hasan, Hüseyin..
Suat Zobu Arşiv
Dostlardan / Sonsuz teşekkürlerimle
Biz din, dil ve ırk değil, ta Adem’den kardeşiz Kültür, anane, vatan, bayrak farklı olsa da Kutuplarda Eskimo, çölde Arapla eşiz Afrika siyah tenli, Asya’da renk solsa da... ..... Alibaba
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizler Kardeşiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizler Kardeşiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz din, dil ve ırk değil, ta Adem'den kardeşiz Kültür, anane, vatan, bayrak farklı olsa da Kutuplarda Eskimo, çölde Arapla eşiz Afrika siyah tenli, Asya'da renk solsa da...
Konu seçkin, şiir nefis olunca boş geçmek olurmu be abim... Güzel ötesi yüreğinin, güzel ötesi sesine bir nefes de kardeşinden olsun istedim. Gönül dolusu tebriklerim ve en derin saygılarımla...
muktedirler gözünde en büyük zorluk hala ve her şeye rağmen dediğin değil mi usta, yine başaramayacaklar, yine aydınlık kazanacak ve bak çakalın biri daha gitti ve hem de oynatan elin toprağında...
Başlığı ve içeriği ile hislerime tercüman olan duygularla yazılmış ve olması gereken öğütlerle bezenmiş yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve duyarlı yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler diliyorum.
Kültür, anane, vatan, bayrak farklı olsa da
Kutuplarda Eskimo, çölde Arapla eşiz
Afrika siyah tenli, Asya'da renk solsa da...
Konu seçkin, şiir nefis olunca boş geçmek olurmu be abim...
Güzel ötesi yüreğinin, güzel ötesi sesine bir nefes de kardeşinden olsun istedim.
Gönül dolusu tebriklerim ve en derin saygılarımla...