Bizim Avni âşık oldu bu sene İnan gözü bir şey görmüyor usta Bilmem ne söylene bilmem ne dene Şimdi selam bile vermiyor usta - Bağlanmış vallahi çelik bağ ile Aşkı kıyaslanmaz yüce dağ ile Sanırsın gençliğe dönmüş çağ ile Yad yabandan güller dermiyor usta - Sorsan güzeli yok bütün dünyada Konuşuyor mesaj yazıyor ya da Aklı fikri birkaç karış havada Heyecandan eve girmiyor usta - Sevda diyarına yolu sapıyor Bir şey desen hemen nemi kapıyor Zannedersin gizli gizli yapıyor Sırrını ortaya sermiyor usta - Kolay kolay yüreğini yakmazdı Vara yoğa boşa sinyal çakmazdı Olura olmaza dönüp bakmazdı İşte buna aklım ermiyor usta - Suat Zobu
DOSTLARDAN / Sonsuz teşekkürlerimle
Demem o ki Avni abayı yakmış Başkası yok diyor kafayı takmış Sanki nehir olup denize akmış Kimsenin fikrini sormuyor usta ___ Şükrü Atay (Türkmenoğlu) - Aklını dolamış çalı dalına Bülbül yan bakamaz har-ı gülüne Hele bir de türkü, yakmış diline Mecnundan aşağı kalmıyor Avni ...... Ali Görgan - Bilirsin; Avni’nin hayatı "gırgır" Yaşı da az değil, saçları kırdır! Ben de anlamadım bu nasıl sırdır Pervane misali, durmuyor usta ..... Alibaba .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizim Avni Âşık Oldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizim Avni Âşık Oldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilirsin; Avni'nin hayatı "gırgır" Yaşı da az değil, saçları kırdır! Ben de anlamadım bu nasıl sırdır Pervane misali, durmuyor usta
Aşkın yaşı Yokmuş demek ki:)) Büyümüş de aşık olmuş he!.. Leyla'ya nooldu acep!.. Biz kendi derdimize yanalım be abim. Avni bu kadar büyümüşse biz bayağı yaşlanmışız demektir.
Çok çok güzeldi be abim. İyi geldi sabah sabah. Yüreğine sağlık. Selam ve saygılar kardeşinden...
Aklını dolamış çalı dalına Bülbül yan bakamaz har-ı gülüne Hele bir de türkü, yakmış diline Mecnundan aşağı kalmıyor Avni
Suat Zobu üstadım ın affına sığınarak Eşlik etmek istedim, selam ve saygılarımla Ustam. Yüreğinize sağlık. Merhum büyüğümüz Karakoç u hatırlattı. Güzel şiiriniz.tebrikler saygı ve selamlarımla.....
Demem o ki Avni abayı yakmış Başkası yok diyor kafayı takmış Sanki nehir olup denize akmış Kimsenin fikrini sormuyor usta ___ Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
Avni bu ne yapacağı belli mi olur:) âşık olmuşsa yapacak bir şey yok, Allah tamamına erdirsin demek lazım. Harika duygularla yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Bir dörtlükle eşlik etmek istedim. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler dileğiyle.