Sustum gece çığlıklarında, sadece kendimi dinledim. Durgunluğumun sebebini bilmiyorum, farkında mısın? bilmiyorum ama; galiba çok kıskanıyorum.
Bana soru sorulduğunda, bir hiç kelimesi çıkar, dilimin ucunda fısıltıyla, anladım ki gerçekten, tarifi edilmezmiş sevginin.
Bana bakan gözleri için, adeta sevgi tomurcuğu, dinlediğim şarkılar sanki, hep onun anlatılmaz eseriymiş.
Yazdığı şiirlerinde ise, izlenen gülüşleri varmış gibi, saklı kalan gözyaşların simgesi, o an gizli kara defterin üzerinde.
Düşündüm ki; ben fazlayım her köşeye, gitmek istiyorum yalnızlık rıhtımına, sahile bakıp gözyaşlarımı akıtmak istiyorum, doya doya, acı acı.
Sevdiğimi dile getirmek istiyorum, saatlere aldırmadan defalarca, kendimi feda ettim uykularımda bile o var, tek söylemek istediğim yüreğim gecelere, SENİ SEVMEMDİR....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TeK SuÇuM SeNi SeVMeMDiR ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TeK SuÇuM SeNi SeVMeMDiR ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Güzeldi dizeler sevdaya dair Sevda da çok yakışır kaleme, dillendirir şairi Okuduk, kutladık ve alkışladık eserini, yürekten Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal
Güzeldi dizeler sevdaya dair
Sevda da çok yakışır kaleme, dillendirir şairi
Okuduk, kutladık ve alkışladık eserini, yürekten
Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal