Herhalde uykudayız Sanki ortaçağdayız Bir masuma kıymışlar Herkesler de susmuşlar Madem ortaçağdayız Toplayın çalıları Meydan ateşinde yakın Önce dilsiz şeytanları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilsiz şeytanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilsiz şeytanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Bunların hepsi kıyamet alameti, hiç hayırlı bir zamanda değiliz, maalesef vicdanlar körelmiş herkes yalanlarla yakayı kurtarma derdinde. Dile getirdiğiniz için Allah râzı olsun, sağolun. Masum yavrucağın mekânı cennettir inşallah 🤲 Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Nasıl bir vahşet, içinde hiç mi merhamet yok? Bir civcive dahi kıyamazken bunları anlamak ne mümkün... İdam gelmeli artık ölen ölmemeli, kalanın yanında da hiç bir şey kâr kalmamalı...
Bunların hepsi kıyamet alameti, hiç hayırlı bir zamanda değiliz, maalesef vicdanlar körelmiş herkes yalanlarla yakayı kurtarma derdinde.
Dile getirdiğiniz için Allah râzı olsun, sağolun.
Masum yavrucağın mekânı cennettir inşallah 🤲
Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla.
Allah'a emanet olun.