(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALABORA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALABORA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç bir öyküyü kaçırma Not defterin karalamalarla dolmasın Bilki hayat dip notlarda saklı Ya okuyup ezber edeceksin Ya yaşayıp, ezber bozacaksın Dokunsalar unutacağım bütün bildiklerimi Yeni bir harita çizeceğim Ezberini silmişlerin yaşadığı kentlere. Yollar açık olsun...
Küçük Rüzgarları Fırtına sanan kaptanlar,Asıl Fırtınada Alabora olurlar. Hayam da böyle değilmi...Alaboranın nereden nasıl hangi şartlarda geldiği bilinmeden. Tebrikler Kaleme . Saygılar..
Doğru dersin yürek dostu,asıl fırtınada gemiyi terk edenlerdir kaptanlar.Süt liman denizde gitmek yüzmek kolaydır asıl olan o gemiyi kurtarmaktır alabora olmadan.Tıpkı yürekler gibi iyi anda yanında zor anında bırakıp gitmek misali.Mühim olan zoru başarabilmektir değil mi değerli dost.Yüreğin varolsun.
sevgili elif çok doğru yazmışın ata sözü niteliğinde tebrik ederim. fakat şöylede bir şey geliyor akla ufak rüzgarları fırtına zannedenler korkuların dan dolayı deryaya açılamazlar hep kıyıda kalırlar yada kaptanlık yapmazlar ....buda bir teori. en derin sevgi ve saygılarımla
Not defterin karalamalarla dolmasın
Bilki hayat dip notlarda saklı
Ya okuyup ezber edeceksin
Ya yaşayıp, ezber bozacaksın
Dokunsalar unutacağım bütün bildiklerimi
Yeni bir harita çizeceğim
Ezberini silmişlerin yaşadığı kentlere.
Yollar açık olsun...