şiirin başlığı zülfü livaneliye ait" BİR İNSANI SEVMEKLE BAŞLAYACAK HERŞEY"bir dize oluşu, ve hoşnut karşılanmamasından ve çalıntı sezgisini uyandıran bir yorumdan dolayı bu şekildedir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
??????? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
??????? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
--Artık sana gel demiyorum -----Çağırmıyorum yalnızlığıma --------Sevgimi de paylaşmıyorum susuzluğumda -----------Benim sevgim bende kalsın --------------Yani layık olanda barınsın.....
çok güzel bir şiir okudum saygılar bir demet mor menekşe bıraktım saufanıza tebrikler
Türkçe kelimelerin tam sayısı hakkında kesin bir bilgim yok. Ama; Sınırlı olduğu kesin. Hal böyle olunca: Sizin bir şiir ismi, benim de bir şiirime isim olamaz mı? Öyle olur ise! Yakın bir gelecekte, şiirlerimize isim de bulamayacağız. Keza, Kalıplaşmış cümleleri açtığımız da da aynı durum sözkonusu. Artık geçelim bazı şeyleri.
Çağırmıyorum yalnızlığıma... SEVGİLİ DOST; ÖNCELİKLE FİLANA AİT SÖZ KULLANILMAZ SAFSATASINA KATILMIYORUM..BAKIN SİZİ BİLE BU SIKINTIYA SOKMUŞLAR..NE DEMEK BAŞLIK OLARAK KULLANILMAZ.. ata sözü,vecize ve anonim..leri BİLE "..." TIRNAK İÇİNE ALDIKTAN SONRA RAHATLIKLA YAZABİLİRİZ..SONRA FİLAN SÖZÜN FİLANA AİT OLDUĞU NASIL TESCİLLENMİŞ..AYNI SÖZÜ BEN ÇOK DAHA ÖNCE KULLANMIŞ OLAMAMAM MI..YANİ DEMEM O Kİ;BUNLAR EFTEN PÜFTEN ŞEYLER..YILGINLIĞA VEDE KARAMSARLIĞA DÜŞMEYİN..BAŞKALARININ YERİNE BİRİLERİNİ YILDIRMANIN ETİKLE İLGİSİ YOK..SENİ CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYOR YÜREĞİNE VEDE KALEMİNE SAĞLIK DİYOR..ZEVKLE OKUYACAĞIM YENİ DİZELERİNİ BEKLİYORUM..
--------------Yani layık olanda barınsın.....
Yine de paylaşın derim...