(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bekleyiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bekleyiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben kayalara bakıp bakıp Sana yontulacakları günü bekliyorum --------------------------------------------- BU NE DEĞİŞİK DUYGUSAL BAKIŞ AÇISI .ÇOOK GÜZELDİ GERÇEKTEN ELLERİNE SEVEN YÜREĞİNE SAĞLIK.
Efendim, mucize, sabır, ahiret, vefat, fanilik hepsi akla geldi. Mümkün olmayan bir aşk ise dünyada, mahkum manasız kalmaya. Teşekkürlerimle. Saygılar.
İsabet buyurdunuz umut ve umutsuzluk nasıl da kardeş olabiliyorlar, işte böyle. Gülerken ağlamak gibi için için. Değerli yorumunuza çok teşekkürlerimle.
iki cümleden başlarken gün iki cümleyle kalmıyor şiir bir dağdeviren gibi yüreğimde devleşiyor ben de hece olmak istiyorum gözyaşlarım ağlıyor... binlerce açılım doğuyor ruhuma söylesem ben de iki cümle kıyamet kopar biliyorum bundan işte sessiz cümlelerim hep uzun yazıp yavaşça ölüyorum:)
Haiku kalitesinde,<İllüstrasyon çalışması zenginleştirmiş görsel olarak şiirinizi.Kutladım, saygılarımla; ben de bu güzel beklentinizin yontulan tozlarına büründüm,eyvallah!Saygıyla. Böylece bir kartpostal olursa, bu kartal elden ele uçar...
Şaban Aktaş tarafından 10/10/2008 6:49:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen, yorum yapmak şiirin ırzına geçmek gibidir...
Yine payıma, susmak düşer...
Sevgi ve saygımla.