(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yirmi yaşında yiğit, yirmi yaşında asker, Yirmi yaşa bir kurşun ’şehitliğe merhaba’ Bir tören edasıyla selam verirken gökler, Secdeye kapanıyor kanlı alın son defa.
Yüreğine sağlık kardeşim acıyı içinde samimi olarak hissettiğin bellii oluyor mısralardan Gercekten acı içimize doldu... Türk'ün öfkesini görmek istiyorlar sanırım, Merhametimizden sıkılmış olacaklar ki..O öfke yakında onlara çok pahalıya mal olacak hem onlara hem onları desdekleyenlere...
Vatan bize emenaet diyoruz da dost, onlardan önceki şehitlere de aynısını söylemiştik. Yüreklerimiz acımaya devam ediyor malesef. Harika bir şiir, gerek konu, gerek şiirsel özellikler gerek se anlatım. Helal olsun. Sevgiyle..
Ağlayıp, sızlanan var, tabuta sarılan var, Bacı, kardaş, yavuklu gör ki saçını yolsun. Dilde soylu ağıtlar, şehit anası ağlar, Bir baba metanetli, diyor ’vatan sağ olsun.’
O omuzlar yük değil, sanki rahmet taşıyor, Toprağa kazılırken bir çukur ki karanlık. Tabut içre çukurdan şimdi rahmet taşıyor, Kara toprak doyuyor; aydınlığa bir anlık.
Bu sevgi imandan ve budur Türk’ün töresi, Sen, vazifeni yaptın. Sen, hakkını helal et. Herkesin nasip olmaz şehitliğe ermesi, Tasalanma artık sen, vatan bize emanet... .......................................... kutlarım tavında bir şiirdi allah annelere hanelerine sabır versin başarılar
Yüreğine selam olsun Ertuğrul kardeşim. Bu ağıtlar dinecek Allah şahittir ki o zaman kim kime ne diyecek ve hangi hainler hangi deliklere sığınacaklar. Ve yine Allah'ın ''ol'' dediği zaman oluşacak olan ilk önce dünyada ki hesaplaşmada yine hangi şer odaklarının maşaları kimlerden aman dileyecek, yakında hep birlikte göreceğiz. Seni kutluyorum, sevgim ve saygımla.
Yıkamıyacaklar bu milleti beşşikteki bebeğimiz can vereceğini bilsek yetiştiririz yine onlar bizi öldüremezler çünkü şehitler ölmez insanı öldürmeyen her dabe insanı güçlemdirirmiş var olsun pak yüreğin.....son insan kalsak yinede savaşırız çünkü biz inşirah tayız..................... mükemmeldi
tülay bilgin tarafından 10/9/2008 1:07:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dolu dolu yüreğini kutlarım Genç Kardeşim
Mükemmel bir şiirdi tebrikler daim olun var olun