Yürek Allah dedikçe, kirpikler nur akıtır ! Salavat getirdikçe, muma döner elemler. Sevgiliye bakan göz, kalp bülbülü şakıtır ; Ne zaman ana desek, dile gelir kalemler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(316)ANA DESEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(316)ANA DESEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek Allah dedikçe, kirpikler nur akıtır ! Salavat getirdikçe, muma döner elemler. Sevgiliye bakan göz, kalp bülbülü şakıtır ; Ne zaman ana desek, dile gelir kalemler........
bütün rahmetli analarımızın Allah mekanlarını cennet etsin, yaşayan analarımıza da Mevlam sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah... en yüce en anlamlı sevgileri bir arada yaşatan bir dörtlük...Rabbimize olan sevdanın coşkusunun sindiği gözyaşları ki ne hayırlar getirir ağlayan yüreğe.. Peygamber Efendimiz´izi (s.a.v.) her andığımızda içimize sinen ferahlık elemimizi alıp yerine Güzeller Güzelinden bir güzellik sunar....ve sevgili, ruh eşin, ikizin, sen ona benzersin o da sana, sen ben ikiliği kalmaz ortada... ve ana... ANAM dersin her bağrın yandığında...sıcacık sarışları gelir aklına, istersen çocuğun hatta torunun olsun, dolduramaz kimse merhamet dolu kadının yerini...bir onun omzunda diner yüreğin... ve aslında herşeyin başı SEVGİ... Sevgisinden yaratılmamışmıydık zaten... elhamdulillah... Allah razı olsun hocam, yüreğinize sağlık...
Yürek Allah dedikçe, kirpikler nur akıtır ! Salavat getirdikçe, muma döner elemler. Sevgiliye bakan göz, kalp bülbülü şakıtır ; Ne zaman ana desek, dile gelir kalemler.
Bu şiirden,şu an daha ötesi mi var?Yok bence..ve sonsuz tebrikler... selam ve saygılarımla .
Yüreğinize sağlık nezihti.
Ayrıca şiirime yazdığınız o güzel yomunuz için teşekkür ederim.