üşüyorum yanımda olmayışının rüzgarlarında.. bir avuç mutluluğa hasret kalmış tenimde; belki yanmışlığım belki küllenmişliğim, belki de umutsuzda olsa seni çok sevişim...
seninle her güne yeniden doğabilmek, ve yeniden yanabilmek...
sen sevdiğim! yaşa ki hayat bulsun çaresiz sevdam.. yürü bana doğru gün vuslat zamanı! gün hicran yaralarının son bulma! gün tene düşen bir tutam kıvılcım anı... dinlediğimiz bütün biz olan şarkıların susma zamanı.. unut imkansızlığı bırak ayak diplerinde kök salayım..
biliyorum hakkım değil ! aynı tende yürümesede gölgemiz, erişmeyecekse ellerimiz ellerimize bir ömür, bir sevdam var özleminde yürüdüğüm...
cennet sunmayacak olsa da bana bahçesini, yinede cehennemde bile yanmaya razıyım...
Ses ver sesime ey sevdiğim?
aynı ateşte yanmak bile güzeldir seninle.. kayıp sevdaların uzak iklimlerinde, ve iki farklı kaderdeyiz... ve her anımız, aynı anda nefes alıp vermek gibi... aynı havayı aşkımızla solumak... vaktinde açan krizantem çiçeği gibi, kaybolmuşluğumuzda bulduk birbirimizi... tamamladık benliğimizi, aynı anda sevdik,sevildik,özledik... vuslatın ne zaman olacağı bilinmesede, kalbim kalbinle aynı anda atmayı asla bırakmayacak...
belki son nefesimizde değecek ellerimiz birbirine, belki o zevke bile nail olamayacağız.. ve vuslat ahirete kalacak... ahrette bile sana, bir başka bakacağım ey sevdiğim... bir gözüm yaşlıyken, bir gözüm tebessüm edecek gözlerine... ve yüreğim çağlayan olup akacak, ruhumla süzüleceğim ruhunun ta içine.. tenlerimiz dünyada birleşemedi, ama ahrette ruhumuz ruhumuzda! kalbimiz kalbimizde! sevdamız sevdamızda can bulacak ey sevdiğim...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sesleniş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sesleniş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üşüyorum yanımda olmayışının rüzgarlarında.. bir avuç mutluluğa hasret kalmış tenimde; belki yanmışlığım belki küllenmişliğim, belki de umutsuzda olsa seni çok sevişim...
Bazı duygular hiçbir cümleye sığmıyor diye düşünürüm hep. İşte bu şiir de bunun kanıtı gibi olmuş. Şiirden taşmış gibi bir his uyandırdı bende Cümlelere sığmayan en bilinen duygu da aşk elbette. Öyle dopdolu bir duygu ki, kelimeler bile taşımakta zorlanıyor bu kelimeyi.
Ama tabii burada Larminanin kalemi söz konusu. Bu nedenle de öyle güzel yazmış ki aşk ile çarpan bir yüreğin hissettiklerini Kelimeler kanatlanmış, maviye uçmuş hatta maviyi içmekte yudum yudum. Şiirin nabız atışları bu yakadan bile duyuluyor Larmina'm.
Ve yüreklere en çok yakışan duyguların da başında geliyor aşk. Ve aşk sen ne güzelsin dedirtti şiir.
Her anı sevgiyle yaşa hayatında canım. O güzel yüzünden yüreğinden tebessümler hiç eksik olmasın
Ses ver sesime ey sevdiğim? aynı ateşte yanmak bile güzeldir seninle.. kayıp sevdaların uzak iklimlerinde, ve iki farklı kaderdeyiz... ve her anımız, aynı anda nefes alıp vermek gibi... Larmina
Bir bir bakış sıcaklığındaydı senli renkler. Senden uzaklarda tüm seslere cevapsız, Nefeslere bile bile karşılıksızdı, Beden içinde taşınan yüreği şimdi yitirdim. Senli kelimelerimin kayıpları, Bir ölü gibi her gün yeniden, Kısır bir döngünün çemberinde. Toprağımda tomurcuklar açmaz. Tomurcuklar içinde saklanıyor çocuk yanım. Mis kokunsa gerdanının o mavi incilerinde. Bembeyaz gelinlikli mevsimin aşk dallarında, Yoksun yokum çocukluğum sesinde kayıp. Yitirilmiş nefesin dirençli olma halindeyim. Yaşam adına saf yanım yüreğimde ölü bulundu. Tüm düşlere dokunan ruhunun elleriyle, Hadi bir damla su gibi ses ver canlandır beni... Dedi kaptan Şiirinin güzelliği şu günün ilk vakitlerinde Bana sabah sabah böylesi duyguya götürdü Muhteşem bir duygu bulutları oluşmuş mavinde Hasretlik mahşere kadar köklenmiş Tüm kalbimle tebrik ediyorum Yüreğin asla dert görmesin İnşaAllah Günün tüm güzellikleri yüreğine yüreğine Huzurla mutlulukla dönüşü olsun Kalbi saygımla her daim selametle kal 🙏💐
Erhan Çuhadar tarafından 27.7.2024 12:04:30 zamanında düzenlenmiştir.
üşüyorum yanımda olmayışının rüzgarlarında..
bir avuç mutluluğa hasret kalmış tenimde;
belki yanmışlığım belki küllenmişliğim,
belki de umutsuzda olsa seni çok sevişim...
Harikaydı sevgili Larmina. Yüreğinize sağlık.
Sevgilerimle